Gå til innhold

Hva sier du når folk kommenterer vekten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten om de mener du er for tynn eller for tykk? Hva er ditt "go-to-comeback"?

Anonymkode: 84f39...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg griner og løper ut av rommet…

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg er feit, du er dum.. jeg kan slanke meg.. funker alltid😂jeg er normalvektig forøvrig men alltid en eller annen som har en mening om vekta mi🤦🏼‍♀️

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tussemor47 skrev (4 minutter siden):

Jeg er feit, du er dum.. jeg kan slanke meg.

🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En kollega kalte meg betongræv. Sa bare noe sånt som at det er bedre å ha litt mye kjøtt bakpå der , for da tåler jeg mer. Så sa jeg at hun hadde flat og hard rumpe som en mann. 

Anonymkode: b22b8...e94

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det mange som kommenterer andres vekt og kropper? 

Husker kompisen til min bror hadde en t-skjorte der det stod: "jeg er feit - du er stygg - jeg kan slanke meg" på. Den er fin 😄 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det overrasket meg faktisk når jeg gikk fra normalvektig til overvektig var å få kommentarer på det. At det skulle plage andre hvilken vekt jeg har. 

Jeg har aldri kommentert andres vekt. 

Anonymkode: e4d95...631

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe som heter innfeit også sier jeg.

Anonymkode: c435b...c8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått så mange kommentarer, men noen direkte og noen indirekte har det blitt. Har ikke noen gode come-backs, men har forsøkt meg å konfrontere dem med hva de vil oppnå med å kommentere vekten min annet enn å være ondskapsfulle.

Anonymkode: 846b2...1ea

• Nyttig 1
Skrevet

Pass dine egne saker.

AnonymBruker
Skrevet
sommerkroppen skrev (4 timer siden):

Er det mange som kommenterer andres vekt og kropper? 

Husker kompisen til min bror hadde en t-skjorte der det stod: "jeg er feit - du er stygg - jeg kan slanke meg" på. Den er fin 😄 

Den t-skjorta er ganske trist. De som går med den aner jo ikke hvordan man slanker seg. Om de gjorde det, hadde de slanket seg allerede.     Da er det nok lettere for en stygg person å operere seg…

Anonymkode: 72d20...7c3

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Den t-skjorta er ganske trist. De som går med den aner jo ikke hvordan man slanker seg. Om de gjorde det, hadde de slanket seg allerede.     Da er det nok lettere for en stygg person å operere seg…

Anonymkode: 72d20...7c3

Han som gikk med den var ikke overvektig da. Men er nok ikke helt enig i uttalelsen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Ignorerer det og skifter tema. Ikke noe som irriterer folk mer enn å bli oversett. 

Anonymkode: ca0d2...9d0

Skrevet

"Takk for at du forteller meg dette, jeg har nemlig ikke et eneste speil i huset, så dette var jeg ikke klar over..." :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Planlegger du å bære meg? På tide å skrinlegge de planene, det kommer ikke til å skje 

Anonymkode: 95a79...918

• Liker 2
Skrevet

Folk som kommenterer vekten min, er helst overvektige. De kan si ting som: Du er så tynn, du må spise mer. (jeg er normal vektig og spiser normalt) Sier faktisk ingenting, ser bare dumt på dem.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forteller dem at jeg er aldeles normalvektig.

Stort sett positive kommentarer, men enkelte kommenterer at jeg er for tynn. Har BMI på 20,5, så er virkelig ikke for tynn. Er selvsagt kun overvektige mennesker som kommer med det. Inkludert min mor.

Anonymkode: 2655a...245

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (3 minutter siden):

Folk som kommenterer vekten min, er helst overvektige. De kan si ting som: Du er så tynn, du må spise mer. (jeg er normal vektig og spiser normalt) Sier faktisk ingenting, ser bare dumt på dem.

Samme her! Jeg har BMI på mellom 21 og 22 og har absolutt både kjøtt og former på kroppen, men det er ikke måte på hvor tynn enkelte overvektige mener at jeg er.

Anonymkode: 0beb2...44a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke du er snill setter jeg meg på deg.

Funket HVER gang da jeg veide 100+

Anonymkode: a879b...9fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier egentlig bare okei, og så? Hva andre mener om min kropp, har jeg ingen interesse av å høre på. 

Anonymkode: 29d51...2bb

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...