AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Begge deler lukter jo drit , men hva lukter verst? Kvinnedrit eller mannedrit? Anonymkode: d0132...0c9
svartkatt Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Det spørs hva man har spist uavhengig av kjønn. 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Kommer an på hva de har spist. Men sånn generelt luker mannes bæsj, verst. Anonymkode: ba018...118
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer an på hva de har spist. Men sånn generelt luker mannes bæsj, verst. Anonymkode: ba018...118 Ikke uten grunn at det kalles mannskit 😣 Anonymkode: e73cd...ba7 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Kvinnedrit lukter verst. Fordi de spiser mer vegetarkost og så sprekker de på kveldstid og dytter i seg masse godteri. Den miksen grøntfór og godteri gir fæl bæsjelukt. Anonymkode: ae659...c37
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Kommer an på. Her i huset lukter min absolutt verst, det er alltid veldig lite lukt når mannen har vært på do. Han går på do flere ganger for dagen da, og fiser ofte (sjeldent lukt der heller) mens jeg går hver 2.-3. dag og holder inne en god del luft, og det stinker oftere enn hans, når jeg slipper de ut. Mannen spiser ikke kjøtt, bare kylling, så mulig det har med det å gjøre..Han drikker også mye vann. Selv spiser jeg kjøtt og drikker sjeldent vann. Anonymkode: 99c62...47a
Gjest Karoline___ Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 Dette har vel mer med genetikk og kosthold enn kjønn å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Begge deler lukter jo drit , men hva lukter verst? Kvinnedrit eller mannedrit? Anonymkode: d0132...0c9 Mannedrit Anonymkode: c86a3...0a0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #9 Skrevet 17. mars 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Kommer an på. Her i huset lukter min absolutt verst, det er alltid veldig lite lukt når mannen har vært på do. Han går på do flere ganger for dagen da, og fiser ofte (sjeldent lukt der heller) mens jeg går hver 2.-3. dag og holder inne en god del luft, og det stinker oftere enn hans, når jeg slipper de ut. Mannen spiser ikke kjøtt, bare kylling, så mulig det har med det å gjøre..Han drikker også mye vann. Selv spiser jeg kjøtt og drikker sjeldent vann. Anonymkode: 99c62...47a Kylling er kjøtt... Anonymkode: fabb3...ec5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Skrevet 17. mars 2023 Det har ingen sammenheng. Det kommer an på hva man spiser, hvilken bakteriesammensetning man har i tarmen og om man har en tarmsykdom. Kanskje synes noen at det lukter verre av menns avføring fordi de er dårligere på å gå til legen med mageplagene sine (type ibs-symptomer) og spiser mye magen deres ikke tåler så godt. Anonymkode: fad4e...222
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Skrevet 17. mars 2023 Kvinnedrit lukter jo dritt, men en liten fis kan jo være hyggelig i blant. Anonymkode: ae1b4...c24 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Skrevet 17. mars 2023 Den aller aller verste drittlukta jeg noen gang har kjent var når ei venninne bare skulle en liten tur innom doen før hun skulle gå for kvelden. Hun gjorde seg ferdig, tok på skoa og sa farvel til oss. DA slo det oss. Kona og jeg trodde vi skulle daue der og da. Det lukta så ille at jeg fikk vondt i øya. Hva i huleste helsikke hadde hun spist? Råtten drage? Destilert surstrømning? Gravlaks fra vikingetiden? Eller var det døden selv som har kravla opp i rumpa hennes og daua der? Vi vurderte en stund å ringe det lokale renseanlegget og si "Vi beklager så inderlig. Dette har dere virkelig ikke fortjent ... men om det er noen trøst, så er det verre for oss enn for dere." Badet var akkurat pusset opp også. Frykta at det var noen hundretusner rett ut av vinduet. Heldigvis, dagen etter hadde det verste gitt seg. Det hender at kona og jeg, når vi lukter noe årntli ille, ser på hverandre og ser på hverandre ... "det er heldigvis ikke så ille som da ..." Mannskit er kanskje ille, men her i huset er det kvinnskit som leder. Anonymkode: 2179c...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå