Gå til innhold

Hvor er flybillettene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens har en litt artig situasjon her.

Jeg kjøpte flybilletter tur/retur Athen for et par måneder siden. Skal reise i slutten av måneden. Jeg flyr ganske mye og pleier å ha god kontroll på billettene mine men av en eller annen grunn har jeg slettet bestillingsbekreftelsen på dette kjøpet.

Jeg finner altså ikke billettene. (Har sjekket slettetfolderen i mailen min)

Når forsøker jeg å logge meg på alle mulige nettsteder for flyselskaper og bestillingssteder for å finne "min reise" men har ikke funnet de noe sted ennå. Jeg vet at jeg har billetter et eller annet sted på nett fordi jeg husker at jeg lette en gang tidligere og fant de, slo meg så til ro og tenkte ikke mer over det - men nå som reisedato nærmer seg forsøker jeg å finne de igjen, uten hell så langt.

Så spørsmålet mitt er, finnes det et nettsted som håndterer mer generelle søk på f.eks navn på reisende el.l.? Slik at jeg ikke behøver å logge meg på hvert eneste flyselskap som eksisterer?

Takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk nettbanken din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Først så sjekker du nettbanken. Videre, hvis du husker hvilket flyselskap du skal reise med så kan du prøve å kontakte dem. I dag er jo verden blitt digital, og som regel trenger du kun pass og ikke flybilletter å vise på flyplassen. men det forutsetter at du husker når du skal fly og med hvem :)

Anonymkode: 49ffe...b0d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjekk om den ligger i kalenderen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...