AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Godt voksen? Check ✅ Bor hjemme hos mamma? Check ✅ Ustelt og uvasket? Check ✅ Lubben, men med nuddelarmer? Check ✅ Arbeidsledig? Check ✅ Bruker hele dagen på internettforum? Check ✅ Trodde det han skrev aldri ville få konsekvenser? Check ✅ Hva synes dere? Hadde dere forestilt dere noe annet? Tror dere trollene på KG også ser slik ut? (De mannlige i det minste). Her er noe av hva han skrev (truet med å drepe en sheriff. LOL!): Video: Anonymkode: b475c...58c 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Troll finnes i mange slags former og dette er et eksempel. Men det er mulig at incel kan være en mer passende beskrivelse Anonymkode: 33250...d76 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Golden’s mother told FBI agents and South Brunswick Police Department officers that her son “stays in his room and is always on the internet,” according to a press release from the Volusia County Sheriff’s Office. She said he doesn’t work, rarely leaves the house, and is hostile toward law enforcement and the government. https://news.yahoo.com/richard-golden-know-man-accused-203939689.html Anonymkode: b475c...58c 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Jeg får alltids ett par meldinger fra noen mannlig brukere her og akkurat slik tror jeg de ser ut. Anonymkode: e00a5...459 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Noen her som ikke vet hva nettroll betyr, tydligvis. Anonymkode: 69582...74a
Laraa Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Min erfaring er at det like ofte er kvinner som har bikket 60-70 som lirer av seg møkk. Eldre kvinner med null filter. Bruker fysj så ekkelt i kommentarfeltet hvor en homofil står fram, påstår at mobbing og skolevegring er en konstruert unnskyldning og barna som skulker egentlig trenger en runde juling , DA jeg var UNG så fantes ikke.. etterfulgt av masse bullshit, kvinner som ikke tåler at noen sier dem imot uten personangrep . Kvinner som svarer med hahahaha tror jeg ikke på eller 😂😄😆 🤪 når de blir møtt med saklige motargumenter. Det hender jeg går inn på profilene til disse damene bare for å få et innblikk i hva slags vesen som som lirer av seg slikt piss og ser at de sitter der med barnebarna på fanget. Snakk om forbilder. Jepp, min erfaring er at unge menn stort sett klarer seg bedre og er mer høflige på sosiale medier enn enkelte bestemødre med null erfaring med nettvett, forståelse for at ordet fanger og at det de skriver blir værende på nett , at det de skriver i kommentarfeltet blir og sprer seg,sårer andre og får andre familiemedlemmer til å bli pinlig berørt fordi bestemor på 70 formulerer seg dårligere enn en 15åring som har fått en svart)hvitt idé om verden 1
Gjest Ramona1970 Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 Tipper de fleste nettroll har kort hår og ser helt normale ut. Miljøverneren Kurt Oddekalv blir her kastet varm drikke på av Øyvind Bergh som hetset han og kalte han nazist på nett, noe han aldri var i nærheten av å være selvsagt. Så denne her har tydeligvis samme oppførsel i virkeligheten som på nettet selv om han ikke har skjegg og langt hår:
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 Laraa skrev (3 timer siden): Min erfaring er at det like ofte er kvinner som har bikket 60-70 som lirer av seg møkk. Eldre kvinner med null filter. Bruker fysj så ekkelt i kommentarfeltet hvor en homofil står fram, påstår at mobbing og skolevegring er en konstruert unnskyldning og barna som skulker egentlig trenger en runde juling , DA jeg var UNG så fantes ikke.. etterfulgt av masse bullshit, kvinner som ikke tåler at noen sier dem imot uten personangrep . Kvinner som svarer med hahahaha tror jeg ikke på eller 😂😄😆 🤪 når de blir møtt med saklige motargumenter. Det hender jeg går inn på profilene til disse damene bare for å få et innblikk i hva slags vesen som som lirer av seg slikt piss og ser at de sitter der med barnebarna på fanget. Snakk om forbilder. Jepp, min erfaring er at unge menn stort sett klarer seg bedre og er mer høflige på sosiale medier enn enkelte bestemødre med null erfaring med nettvett, forståelse for at ordet fanger og at det de skriver blir værende på nett , at det de skriver i kommentarfeltet blir og sprer seg,sårer andre og får andre familiemedlemmer til å bli pinlig berørt fordi bestemor på 70 formulerer seg dårligere enn en 15åring som har fått en svart)hvitt idé om verden Ja, du sier noe der! Tror også dette. Anonymkode: db801...fe2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #9 Skrevet 18. mars 2023 Jeg er slank, fysisk arbeid type byggebransjen, egen leilighet og vet hva en dusj er. Bruker heller ikke mange minuttene her per dag, kun hvis jeg kjeder meg. Troller litt av og til fordi dere er så latterlig lettkrenka her på KG 😂 Du ser det du vil se 😏 Anonymkode: 82e70...e00 1 1
DildoShwaggins Skrevet 18. mars 2023 #10 Skrevet 18. mars 2023 (endret) Jeg er pen og dusjer forholdvis ofte 💁♀️ Bor ikke hjemme hos mamma, er ikke lubben og vet det jeg skriver ikke kan få konsekvenser. For man må trolle på en lur måte, så det ikke er noe å anmelde. Mitt tips til dere for å bli kvitt nett-troll; ikke bli så ufattelig hissige Jeg er kvinne da, ikke godt voksen. Hvis det har noe å si Endret 18. mars 2023 av DildoShwaggins 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #11 Skrevet 18. mars 2023 Han må lære å poste anonymt Anonymkode: 0aa07...193
DildoShwaggins Skrevet 18. mars 2023 #12 Skrevet 18. mars 2023 Laraa skrev (På 17.3.2023 den 13.23): Min erfaring er at det like ofte er kvinner som har bikket 60-70 som lirer av seg møkk. Eldre kvinner med null filter. Bruker fysj så ekkelt i kommentarfeltet hvor en homofil står fram, påstår at mobbing og skolevegring er en konstruert unnskyldning og barna som skulker egentlig trenger en runde juling , DA jeg var UNG så fantes ikke.. etterfulgt av masse bullshit, kvinner som ikke tåler at noen sier dem imot uten personangrep . Kvinner som svarer med hahahaha tror jeg ikke på eller 😂😄😆 🤪 når de blir møtt med saklige motargumenter. Det hender jeg går inn på profilene til disse damene bare for å få et innblikk i hva slags vesen som som lirer av seg slikt piss og ser at de sitter der med barnebarna på fanget. Snakk om forbilder. Jepp, min erfaring er at unge menn stort sett klarer seg bedre og er mer høflige på sosiale medier enn enkelte bestemødre med null erfaring med nettvett, forståelse for at ordet fanger og at det de skriver blir værende på nett , at det de skriver i kommentarfeltet blir og sprer seg,sårer andre og får andre familiemedlemmer til å bli pinlig berørt fordi bestemor på 70 formulerer seg dårligere enn en 15åring som har fått en svart)hvitt idé om verden lololol det du beskriver er ikke trolling.... 1
Baktus2024 Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 Vet ikke med dere men jeg har flyttet under en bro.p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå