Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en samtale med vedkommende sendte jeg en åpen søknad til et lokalt privat firma (drømmejobben) 

de takket meg for god søknad og skrev at de var i en pågående prosess med å se på et helhetlig behov i systemet og måtte lande dette før vi eventuelt kunne ta et intervju.  

dette er snart 4 uker siden. Jeg er utålmodig fordi jobben jeg har idag spiser sjelen min. 
Har aldri skiftet jobb før og lurer derfor: skal jeg sende ny mail å spør hvordan det ligger an? 
eller vente? Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har pratet med de. De har gitt deg et svar som enten er høflig eller at de reelt vurderer deg. Jeg hadde latt det ligge i ro.

Let heller etter andre muligheter! Det er sikkert andre ting du kan gjøre. Og om de med «drømmejobben» tar kontakt er din forhandlingsposisjon bedre om andre også er interessert i deg. 

• Liker 4
Skrevet

Hørtes ut som en høflig måte si at de ikke trenger folk på nåværende tidspunkt. Altså et avslag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke ring. De har jo ingen stilling å besette..  Hadde vært noe annet om du hadde søkt på en stilling 

Anonymkode: c56cc...2c6

Skrevet
silkhand skrev (4 timer siden):

Etter en samtale med vedkommende sendte jeg en åpen søknad til et lokalt privat firma (drømmejobben) 

de takket meg for god søknad og skrev at de var i en pågående prosess med å se på et helhetlig behov i systemet og måtte lande dette før vi eventuelt kunne ta et intervju.  

dette er snart 4 uker siden. Jeg er utålmodig fordi jobben jeg har idag spiser sjelen min. 
Har aldri skiftet jobb før og lsurer derfor: skal jeg sende ny mail å spør hvordan det ligger an? 
eller vente? Hjelp

Send i vei. Det skader ikke.  Jeg fikk jobb fordi jeg sendte en ekstra mail.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...