silkhand Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Etter en samtale med vedkommende sendte jeg en åpen søknad til et lokalt privat firma (drømmejobben) de takket meg for god søknad og skrev at de var i en pågående prosess med å se på et helhetlig behov i systemet og måtte lande dette før vi eventuelt kunne ta et intervju. dette er snart 4 uker siden. Jeg er utålmodig fordi jobben jeg har idag spiser sjelen min. Har aldri skiftet jobb før og lurer derfor: skal jeg sende ny mail å spør hvordan det ligger an? eller vente? Hjelp
Juniper Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Du har pratet med de. De har gitt deg et svar som enten er høflig eller at de reelt vurderer deg. Jeg hadde latt det ligge i ro. Let heller etter andre muligheter! Det er sikkert andre ting du kan gjøre. Og om de med «drømmejobben» tar kontakt er din forhandlingsposisjon bedre om andre også er interessert i deg. 4
Hensatt Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Hørtes ut som en høflig måte si at de ikke trenger folk på nåværende tidspunkt. Altså et avslag. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Nei, ikke ring. De har jo ingen stilling å besette.. Hadde vært noe annet om du hadde søkt på en stilling Anonymkode: c56cc...2c6
Akryl Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 silkhand skrev (4 timer siden): Etter en samtale med vedkommende sendte jeg en åpen søknad til et lokalt privat firma (drømmejobben) de takket meg for god søknad og skrev at de var i en pågående prosess med å se på et helhetlig behov i systemet og måtte lande dette før vi eventuelt kunne ta et intervju. dette er snart 4 uker siden. Jeg er utålmodig fordi jobben jeg har idag spiser sjelen min. Har aldri skiftet jobb før og lsurer derfor: skal jeg sende ny mail å spør hvordan det ligger an? eller vente? Hjelp Send i vei. Det skader ikke. Jeg fikk jobb fordi jeg sendte en ekstra mail. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå