Gå til innhold

Har datet en alenemor en stund nå…null sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet i 3 mnd. Og ennå ingen sex. Er dette vanlig blant alenemødre?

Anonymkode: 54166...979

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noen rolle? Kan du ikke snakke med henne om dette, finne ut hva dere begge ønsker?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altfor mange alenemødre har blitt brukt til uforpliktende puling. Selvfølgelig er de skeptiske til å ha sex tidlig. De vil se hva mannen vil først. 

Anonymkode: f08b4...f27

• Liker 7
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

3 måneder er veldig lenge. Imponert over at du først begynner å lure på dette nå.

Når det er sagt, er det bare hun som kan svare på hvorfor, men vanlig er det neppe.

Anonymkode: be567...991

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert like mange ulike alenemødre som folk flest. Jeg er også alenemor, og foretrekker å ha sex på date nr 3 eller 4, sånn ca. Like greit å finne ut av den seksuelle kjemien tidlig.

Anonymkode: 9eb64...bc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poengtere at hun er alenemor? 

Anonymkode: cfca3...a45

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

ikke alle er så interessert i sex, og ser etter andre verdier ved en person. Å vente med sex er veldig lurt så får man luket ut de overfladiske og morralløse. 

Anonymkode: 6204d...536

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Det sagt så burde dere snakke om hva dere ønsker av forholdet. Vil hun vente eller er hun aseksuell? Og hva vil det bety for deg? 

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte har hun barnefri da? Hva er dere ute etter? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker du henne da? Gjør du det er det vel verdt venting?

Anonymkode: 3e023...8f1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva dere har gjort på i 3 måneder. Har dere aldri vært intime eller snakket om noe som har med sex å gjøre?

Anonymkode: 3eccd...8ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner det underlig at en ikke snakker om det når en dater.

Vil tro det ikke er noen regel for når verken alene mødre eller alene fedre har sex. Har det noe å si?

Anonymkode: 86c0e...792

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier hun når hun avviser initativ til intimitet da? Og har dere avklart hva dere er? Sikker på at hun ikke bare ser på deg som en venn?

Anonymkode: 5daa8...cac

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er individer, enten de er mødre eller ikke. Noen liker å ta ting sakte, og spesielt med barn inne i bildet kan det være ekstra viktig å være 100% sikker på mannen før man involverer seg seksuelt fordi sex forsterker følelser. 

Anonymkode: 21f10...879

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et annet sted sitter det en alenemor og lurer på hvorfor hun har datet en fyr i 3 mnd uten at hun har fått noe action.

Hun lurer nok på om dette er vanlig blant menn som bruker tiden sin på kvinneguiden.

Anonymkode: 78951...68e

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er jomfru og redd det vil gjøre vondt.

Anonymkode: e8552...e3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å date seriøst nå i høst, og den første dama jeg møter på, er desverre ei som hadde traumer, eller ptsd pga tidligere forhold. Jeg er ikke vant til slik, og jeg lot det gå 3-1/2 mnd,  før jeg avsluttet.  Har i ettertid skjønt at det er flust med kvinner der ute, som har en eller annen form for relasjonsskade,  og som frykter intimitet, og aldri greier å stole på en mann igjen.  Så ts; prøv å finn ut hva som egentlig er greia. 

Anonymkode: 3fa69...179

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du barn? Hvis ikke kanskje hun har noen fødelsskader "der nede", eller har fått høre at det ikke står til så bra etter fødsel fra andre...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ikke alle er så interessert i sex, og ser etter andre verdier ved en person. Å vente med sex er veldig lurt så får man luket ut de overfladiske og morralløse. 

Det er veldig lurt å ha sex tidlig, så får man testet ut om man er kompatibel

Anonymkode: a77eb...28a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun har helt sikkert ligget rundt med drøssevis, men nå har hun fått det for seg at hun skal spille hard to get. 

Det er et tydelig tegn på at hun er sårbar, bare vent, snart får du forklaringen på at hun er så brent og ødelagt fra tidligere forhold, og alle hennes reaksjoner og handlinger skyldes den og den eksen. 

Gå videre, den dama kommer til å bli umulig å leve et liv med. 

Hvorfor går du etter alenemødre forresten?  Er du ikke opplyst om alle bakdelene sammenlignet med ei uten barn? 

Anonymkode: f023e...cbf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...