Gjest Olava Skrevet 29. desember 2005 #1 Skrevet 29. desember 2005 Titter innom dette forumet for å spørre om hjelp fra erfarne soldamer. Jeg skal gifte meg 18. februar, og jeg må være litt brun, har jeg funnet ut. Spesielt fordi jeg fremdeles har hvite striper på feil sted på skuldrene etter sommersolen. Jeg har ikke erfaring med å ta solarium med nesten hvit kropp. Lurer derfor på om noen kan fortelle meg: 1) Når bør jeg starte? 2) Hvor mange ganger skal jeg satse på? 3) Hvor ofte? 4) Er det sant at man ikke bør dusje rett etter solarium? Jeg vil ikke bli kjempebrun, for det vil vel se dumt ut, midt på vinteren. Jeg vil heller ikke satse på spraybrun, mest av praktiske årsaker.
Dru Skrevet 29. desember 2005 #2 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg kan svare på nummer 4 iallfall. Det er ikke sant. Du kan dusje alt du orker etter solarium. Hvis du tar en titt på Brun & Blid sine nettsider, så skal det stå en forklaring om hvorfor myten oppstod. Edit: Fant det, spørsmål 11 på denne siden: http://www.brunogblid.no/tips.asp Endret 29. desember 2005 av Druscilla
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #3 Skrevet 29. desember 2005 annbefaler at du tar selvbruning. solarium er mega skadelig.
Gjest Olava Skrevet 29. desember 2005 #4 Skrevet 29. desember 2005 Tusen takk for tips om den nettsiden! Der finner jeg jo svar på det meste. Supert! Jeg vet det KAV VÆRE skadelig med solarium, men tenkte å "ta sjansen" når det på en måte er for denne ene gangen.
smile Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 jeg vil heller tatt solarium nå for denne ene gangen. Venninna mi tok seøvbruning og etter noen få dager så det ut som om hun hadde pimentproblemer. Det er ulempen med spray at det går fort og ujevnt av. Jeg hadde ville begynt å ta sol nå etter nyttår. JEg pleier å ta ca 20 min i uka hvis det er noe spesielt jeg skal (f.eks mitt eget bryllup) Da blir jeg ikke for brun og får jevnet ut bikinistroppen. Lykk til!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 annbefaler at du tar selvbruning. solarium er mega skadelig. ← Selvbruning blir ofte stygt og skjoldete. Smitter av på klær gjør det også, har måttet kaste masse misfarget undertøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå