Gå til innhold

Kvinner og hvorfor de velger forhold med menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Interessant video. De  er absolutt inne på noe her. Ikke får å tråkke noen på "tærne", men alt dette er jo veldig logisk og kan forklares via vår biologi(som de sier i videoen). Fått inntrykk av at en del kvinner her ikke helt godtar sin egen biologi eller har innsikten til å forstå deres egne valg når det kommer til valg av partner, basert fra ett evolusjonært standpunkt(vi er jo dyr vi også)

Kjør diskusjon!

Anonymkode: 652af...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synsing og generaliseringer som ikke passer i et moderne samfunn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slutt og se på Yoytube og forhold deg isteden til den virkelige verden. 

Anonymkode: c695a...7b1

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*youtube

AnonymBruker
Skrevet

Biologien er sterkt medvirkende til at de fleste tiltrekkes av det motsatte kjønn ja, er det noe nytt?🤔 Du vet hvordan barn blir til?

(har ikke orket å se på klippet siden det så veldig amerikansk ut. Med andre ord lite reelt.)

Anonymkode: 2b87c...032

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig 

Anonymkode: 6679a...931

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke biologi; det er ideologisk synsing blandet med selvfølgeligheter og en overforenklet, misforstått virkelighetsoppfatning. Dette er skreddersydd for uopplyste amerikanere. Bare synd at så mange nordmenn også biter på.

Anonymkode: eb997...8d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Interessant video. De  er absolutt inne på noe her. Ikke får å tråkke noen på "tærne", men alt dette er jo veldig logisk og kan forklares via vår biologi(som de sier i videoen). Fått inntrykk av at en del kvinner her ikke helt godtar sin egen biologi eller har innsikten til å forstå deres egne valg når det kommer til valg av partner, basert fra ett evolusjonært standpunkt(vi er jo dyr vi også)

Kjør diskusjon!

Anonymkode: 652af...9e8

Voksne kvinner er svært bevisste på hvorfor de handler slik de gjør. Men selvfølgelig, konservative amerikanske menn som har våte drømmer om unge, stemmeløse husmødre som partner, vil "rasjonalisere" noe annet. 

Jeg har hatt tre lange forhold i mitt 42 år gamle liv. Samtlige valg av partner ble gjort ut fra totaltiltrekning, der blant annet personlighet, verdier, ståsted, stadiet i livet og utseendet var faktorer som påvirket. Dessverre var to av mennene slike som mannen i videoen - de ville ha meg som "trofe", husmor, tjener og et verktøy for fast tilgang på sex når DE fant det for godt. Heldigvis er ikke min nåværende mann slik.

Anonymkode: 1a8eb...a69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært forelsket i eller hatt et forhold med en mann. Når jeg ser videoer som det der, merker jeg at jeg blir glad for det.

Anonymkode: c06bc...fc2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kyniske folk finner hverandre og klager over hverandre. Men resten trenger jo ikke holde på sånn. Vi kan jo date folk vi er glade i og ellers fikse vårt eget liv.

Anonymkode: 301fc...f03

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...