AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Er hun da klar over at han kan få ståpikk? At hun gjør det for å hisse han opp eller teste ut om han får ståpikk? Anonymkode: 5a7b8...48a
Blod Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Å sette seg på fanget til noen betyr ikke at man utelukkende gjør det for at personen skal bli tent, nei. 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Det er stort sett for å kjenne etter, hun vil ha bekreftelse. Det er så godt som alltid grunnen. Deretter tenker hun at han er en gris. Det gir henne også tilfredsstillelse, på sitt vis. Anonymkode: e97b6...0b9 1
Andro Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Jeg er klar over at menn kan få stå selvfølgelig. De få gangene jeg har satt meg på fanget til en mann (som ikke var min) så er det ikke for å hisse opp noen. Det har vært mangel på sitteplasser rett og slett. Det har naturligvis ikke dreid seg om menn jeg fløter med heller, bare sånne jeg kjenner godt og har et platonisk vennskap med. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Tja.. Det er jo helt klart flørting. De færreste er så intime med andre utenom flørting. Eller nær nær familie Anonymkode: 580bb...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Blod skrev (2 minutter siden): Å sette seg på fanget til noen betyr ikke at man utelukkende gjør det for at personen skal bli tent, nei. Så det betyr om hun da kjenner at han blir hard der nede så blir hun fornærmet, det blir frastøtende? Anonymkode: 5a7b8...48a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 Kan sette meg i fanget på en mann hvis det er en person jeg kjenner og det ikke er andre ledige plasser. Vet at menn kan få ståpikk av så mangt (dommar jeg spiser is for eksempel 🤭), men har aldri satt meg i fanget på noen for å «teste ut om han får ståpikk» 😅 Vil jeg gi ham ståpikk stryker jeg ham oppover låret eller gjør andre fysiske tilnærmelser. Evt. setter meg skrevs over ham. Anonymkode: 6a24b...936 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Jeg er klar over at menn kan få stå selvfølgelig. De få gangene jeg har satt meg på fanget til en mann (som ikke var min) så er det ikke for å hisse opp noen. Det har vært mangel på sitteplasser rett og slett. Det har naturligvis ikke dreid seg om menn jeg fløter med heller, bare sånne jeg kjenner godt og har et platonisk vennskap med. Men hva om det da skjer i en slik situasjon at han får ståpikk? Vil du skjelle han ut? Si han er en gris osv Anonymkode: 5a7b8...48a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #9 Skrevet 17. mars 2023 Når er kvinne setter seg på fanget til en mann? Eller når en jente setter seg på fanget til en gutt. Når du blandet kan det tolkes som om det er en vesentlig aldersforskjell. Anonymkode: 0cf94...71e 9 1
Blod Skrevet 17. mars 2023 #10 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det betyr om hun da kjenner at han blir hard der nede så blir hun fornærmet, det blir frastøtende? Anonymkode: 5a7b8...48a Jeg er sikker på at de fleste er klar over at at det kan skje, hvis de synes det er ukomfortabelt om det skulle skje er det jo bare å flytte seg.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Skrevet 17. mars 2023 Blod skrev (6 minutter siden): Å sette seg på fanget til noen betyr ikke at man utelukkende gjør det for at personen skal bli tent, nei. Hva slags rolle spiller det om han får stå? Skulle nok gå greit nå, men når jeg var i tenårene og ei fin dame setter seg på fanget, så hadde det garantert ført til ereksjon. Anonymkode: c603a...a1e
Blod Skrevet 17. mars 2023 #12 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags rolle spiller det om han får stå? Skulle nok gå greit nå, men når jeg var i tenårene og ei fin dame setter seg på fanget, så hadde det garantert ført til ereksjon. Anonymkode: c603a...a1e Det spørs jo helt på intensjonene og ønskene til personen som sitter i fanget.
Gjest Vitalogy Skrevet 17. mars 2023 #13 Skrevet 17. mars 2023 (endret) Blod skrev (5 minutter siden): Jeg er sikker på at de fleste er klar over at at det kan skje, hvis de synes det er ukomfortabelt om det skulle skje er det jo bare å flytte seg. Honnør til deg for å ta spørsmålsstilleren på alvor. TS: Oppegående voksne kvinner vet at en ereksjon ikke nødvendigvis er viljestyrt. Det er en fysisk eller fysisk-mental reaksjon han ikke rår over. Og det trenger slett ikke bety at han faktisk har lyst på sex med henne. Det vet også de fleste oppegående kvinner. Endret 17. mars 2023 av Vitalogy
Andro Skrevet 17. mars 2023 #14 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva om det da skjer i en slik situasjon at han får ståpikk? Vil du skjelle han ut? Si han er en gris osv Nei. Jeg ville synes at det er ubehagelig, men det er ikke noe han kontrollerer. Jeg ville bare ha flyttet meg.
Gjest Vitalogy Skrevet 17. mars 2023 #15 Skrevet 17. mars 2023 Forresten; det er vel enkelt å sitte slik at han man ikke kjenner dette uansett. Og er man mannen, så er det ikke vanskelig å lirke henne på plass på fanget som ikke gjør henne eksponert.
Mumsmums Skrevet 17. mars 2023 #16 Skrevet 17. mars 2023 Er ikke i mine tanker i det heletatt. Vil jeg at en mann skal bli tent gjør jeg andre ting å skvise tissn hans🤣 Men får menn ståtiss av at en dame sitter på fanget uten videre kos🤔 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #17 Skrevet 17. mars 2023 Vitalogy skrev (3 minutter siden): Forresten; det er vel enkelt å sitte slik at han man ikke kjenner dette uansett. Og er man mannen, så er det ikke vanskelig å lirke henne på plass på fanget som ikke gjør henne eksponert. Jeg var på fest nylig hvor en jente satte seg i fanget mitt. Etter en stund fikk jeg skikkelig bender. Hun måtte ha kjent det fordi hun satte seg mer til rette slik at den presset på mellom skinkene hennes. Hvis hun likte det ville hun vel ikke gjort dette?? Anonymkode: 5a7b8...48a
PITTY Skrevet 17. mars 2023 #18 Skrevet 17. mars 2023 Blir i alle fall en slutt på det hvis hun løftes 35cm..
Frkego Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 Mumsmums skrev (8 minutter siden): Er ikke i mine tanker i det heletatt. Vil jeg at en mann skal bli tent gjør jeg andre ting å skvise tissn hans🤣 Men får menn ståtiss av at en dame sitter på fanget uten videre kos🤔 Men kan få stå av å bli klødd på ryggen 😄 Neida, joda… Poenget er at i rette settingen er det mye som kan føre til ereksjon. Ereksjon er ikke alltid frivillig eller kommer av at man er tent heller. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 Gjør ikke akkurat dette lenger i en alder av 40, men da jeg var yngre var det gjerne tosidig. Enten fordi det var mangel på sitteplasser (på fanget til kompiser som allerede hadde havnet i vennefella), eller fordi jeg håpet/ønsket det skulle føre til en kroppslig reaksjon (interessante kandidater til noe mer) 😁 Satte meg gjerne litt forskjellig ned avhengig av hva som var formålet 😄 Anonymkode: 08f31...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå