AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Av og til hører man om hendelser der kvinner som skjærer av penisen til mannen deres etter at han har vært utro. Noen her som har vært inne på den tanken? Anonymkode: e1b47...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Jeg sa til min svigermor første gang jeg traff henne, at jeg kom til å kappe av ham pikken om han var utro. Det ble helt stille i 20 sek. før hun brast ut i latter og sa: det er helt i orden. Anonymkode: 58059...443 2 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Nei, men fantaserer daglig om å ta hevn! Så han får kjenne på den ydmykende følelsen og får en knekk i sitt eget selvbilde når han ser at jeg kan få andre som er både finere og mer suksessfulle enn han! Anonymkode: a3a36...afc 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Jepp, det tenkte jeg på. Ikke seriøst, men Anonymkode: 4f07d...487
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 Nja, heller tenkt på hvordan jeg kan gjøre livet hans jævlig på andre måter😈 Og det gjorde jeg. Jeg delte hans nakenbilder med hun han var utro mot meg med, hun visste nemmelig ikke om at han hadde kjæreste. Jeg anklaget han for å ha voldtatt meg, dette gjorde til at det gikk mange rykter om han, han mistet også jobben (bor på tettsted). Så ble barnevernet innblandet, de havnet på min side, fremdeles etter 9,5 år han har kun samvær under tillsyn med barnet. Han falt ned i en dyp depresjon, han fikk smake egen medisin. Jeg angrer absolutt ikke. Anonymkode: 04319...210 1
Mismatch Skrevet 18. mars 2023 #8 Skrevet 18. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nja, heller tenkt på hvordan jeg kan gjøre livet hans jævlig på andre måter😈 Og det gjorde jeg. Jeg delte hans nakenbilder med hun han var utro mot meg med, hun visste nemmelig ikke om at han hadde kjæreste. Jeg anklaget han for å ha voldtatt meg, dette gjorde til at det gikk mange rykter om han, han mistet også jobben (bor på tettsted). Så ble barnevernet innblandet, de havnet på min side, fremdeles etter 9,5 år han har kun samvær under tillsyn med barnet. Han falt ned i en dyp depresjon, han fikk smake egen medisin. Jeg angrer absolutt ikke. Anonymkode: 04319...210 Sykt. Stakkars barn som må vokse opp med en mor som deg. Endret 18. mars 2023 av Mismatch Skrivefeil 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #9 Skrevet 18. mars 2023 Mismatch skrev (2 minutter siden): Sykt. Stakkars barn som må vokse opp med en mor som deg. Den du siterer er nok bare en bitter kvinnehater her inne som ble skuffet over at tråden ikke gikk som ønsket med å avsløre onde kvinner så han måtte dikte opp en selv Anonymkode: add04...c1b 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #10 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nja, heller tenkt på hvordan jeg kan gjøre livet hans jævlig på andre måter😈 Og det gjorde jeg. Jeg delte hans nakenbilder med hun han var utro mot meg med, hun visste nemmelig ikke om at han hadde kjæreste. Jeg anklaget han for å ha voldtatt meg, dette gjorde til at det gikk mange rykter om han, han mistet også jobben (bor på tettsted). Så ble barnevernet innblandet, de havnet på min side, fremdeles etter 9,5 år han har kun samvær under tillsyn med barnet. Han falt ned i en dyp depresjon, han fikk smake egen medisin. Jeg angrer absolutt ikke. Anonymkode: 04319...210 Du hevnet deg på ham, OG barna. Hva galt hadde barna gjort? Anonymkode: 90dae...a73 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #11 Skrevet 18. mars 2023 Nei, men jeg har full forståelse for de som blacker ut og gjør dumme ting for jeg må helt ærlig innrømme at jeg var nok heller ikke beregnelig da jeg kom inn på soverommet og fant han med en annen i senga. Flaks for han (og henne) at rullgardina gikk opp igjen relativt raskt, men jeg er rimelig sikker på at naboene hørte meg. Anonymkode: 9c047...724
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #12 Skrevet 18. mars 2023 Nei. Latet som jeg tilga ham før jeg etter en god stund slo opp med ham på melding mens han var på jobb offshore og trodde alt var fryd og gammen. Han hadde det helt jævlig, og det er jeg glad for. Anonymkode: 4efa1...060 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #13 Skrevet 18. mars 2023 Nei. Jeg er ikke en hevngjerrig person. Anonymkode: 54359...207
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #14 Skrevet 18. mars 2023 Nei, bare glad jeg ble kvitt drittsekken. Har gått videre Anonymkode: c8ded...f10
Helene1982 Skrevet 18. mars 2023 #15 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har bare hørt en historie om avkuttet penis, som er nok. Jeg fniste litt da jeg fant ut at den ble fraktet til sykehuset i en hot dog eske, men det er jo ikke morsomt. Det jeg derimot ofte har hørt er historier om menn som dreper kvinner som forlater dem. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #16 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 0.44): Nja, heller tenkt på hvordan jeg kan gjøre livet hans jævlig på andre måter😈 Og det gjorde jeg. Jeg delte hans nakenbilder med hun han var utro mot meg med, hun visste nemmelig ikke om at han hadde kjæreste. Jeg anklaget han for å ha voldtatt meg, dette gjorde til at det gikk mange rykter om han, han mistet også jobben (bor på tettsted). Så ble barnevernet innblandet, de havnet på min side, fremdeles etter 9,5 år han har kun samvær under tillsyn med barnet. Han falt ned i en dyp depresjon, han fikk smake egen medisin. Jeg angrer absolutt ikke. Anonymkode: 04319...210 Syke syke syke menneske. Anonymkode: 67c60...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå