AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Jeg syns dette er kjempe vanskelig. Har problemer med å utsette å ta ting opp i forholdet. Vi har hatt en noe turbulent periode og derfor utsetter jeg for å unngå nye krangler. Jeg er også redd for at ting skal misforstås/tas i verste mening. Over til problemet. Jeg er misfornøyd med sexlivet. Vi har ofte sex, men det hjelper liksom ikke når det ikke føles som god sex. Pga graviditet som gjorde at sexen ble litt halvveis (samme stilling, vondt bekken osv) og 1åring som strever med legging (ikke tid til forspill, være spontan, avbrudd pga gråt osv), så blir sexen kjedelig og egentlig dårlig. Mannen virker mer fornøyd. Han kommer hver gang og har ingen problemer med å bli kåt på null komma niks. Problemet er vel at jeg over for lang tid har hatt sex uten å egentlig være kåt. Jeg har liksom tenkt at nå har vi sjans så da får vi bare hoppe i det. Han tar iniativet. Han tar ofte initiativ og er lei av at jeg ikke gjør det. Jeg har forklart at det ikke er så lett med baby som krever en del, jeg blir trøtt og vil helst sove når baby er lagt og at han alltid er i forkant. Han prøver seg ved enhver anledning. Han blir jo kåt så raskt så det er jo ingen problem for han. Jeg trenger tid. Men jeg tror ikke han forstår at hvis han er kåt, så bør han gjøre noe for ar jeg skal bli det. Jeg mener ikke at han skal tease meg hele dagen, men vise litt interesse for å gjøre meg kåt. I tillegg er jeg lei av at han ikke tilpasser seg nær vi har sex. Om jeg syns noe er ubehagelig, f.eks puling for raskt eller hardt og sier i fra, så skjerper han seg 2min for så å glemme det. Så må jeg si i fra kanskje 5 ganger. Helt ærlig tolker jeg det som at han bare er opptatt av egen nytelse. Når han skal fingre meg osv, så merker jeg at han ikke lever seg inn, nesten ikke beveger fingrene ol. En gang så brukte han "kom hit bevegelse", men ikke mot gpuktet, men motsatt vei. Jeg sa i fra og prøvde å veilede han til å gjøre det riktig. Men han utbrøt "man kan gjøre det slik også" javel....Men hva med å tenke på hva jeg liker? Jeg føler det ikke er vits å veilede under sex for at JEG skal ha det bedre. Så da har vi sex og jeg er egentlig litt misfornøyd. Dette har selvsagt blitt til en vond spiral. For jeg har gravet mitt eget hull. Hvordan skal jeg si i fra nå? Jeg tror han vil bli sur, ta alt i verste mening, ikke forstå hvorfor jeg ikke har sagt i fra osv. Jeg merker også at jeg er lei av at han ikke forsøker å gjøre ting på måten jeg liker, så da har jeg blitt lei av å tilfredsstille han også. Gir f.eks sjeldent blowjob. Liker det egentlig, men er bare så lei. Dessuten er det alltid han som blir tilfredsstilt først. Og ofte våkner baby på kvelden. Så da blir det ikke tid til meg... Noen som kan hjelpe? Har råd? Jeg er sjenert og syns egentlig det er litt kleint å snakke om sex. Det er nok også en av grunnene til at jeg utsetter praten. Jeg føler meg heller ikke sexy lengre. Gikk opp 17kg som gravid og hsr enda 12kg igjen. Anonymkode: 53ebb...87e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Hvis du har latt dette pågå i lang tid uten å si noe må du være ekstra forsiktig i forhold til hvordan du tar det opp tenker jeg, det er liksom ikke greit å si "jeg har lata som i over ett år nå men er lei - det funker ikke for meg" Da må du selv ta tak i dituasjonen, si fra at du vil ha mer av a b c d og mindre av x y z - vise og jobbe for det du vil ha tenker jeg.. Anonymkode: c2c2a...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå