Gå til innhold

Frosne bær som alternativ til snop?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt en livsstilsendring etter å ha vært "frisk overvektig" i mange år. Nå har blodtrykk og kolesterol økt, så nå må jeg ta tak.

Maten jeg spiser er ikke så verst egentlig, så der skal jeg nok klare å tilpasse litt etter hvert. Det er det jeg har spist utenom og mangel på trening som har vært problemet. 

Tenkte å erstatte med grønnsaker og dip med mager kesam, og også frukt. Men frukt er dyrt i disse tider. Frosne bær med en bitteliten dæsj vaniljesaus uten sukker kan vel funke? Vet det er kunstig søtning, men jeg kan ikke velge bort alt med en gang.

Anonymkode: 220a7...c53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fint alternativ det. Anbefaler en smoothie maskin,

Anonymkode: 30cbd...485

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller brukt fløte, vaniljesaus er full av tilsetninger og sukker/søtning. Ultraprossesert produkt. Om du virkelig vil få god helse og gå ned i vekt så må du spise skikkelig mat, råvarer. Det var når jeg begynte med det at vekta gikk ned og helsa ble bedre. Jeg spiser blåbær og fløte, kan lage krem med fløte og ekte vanilje også. Veldig godt og blodsukkeret går ikke bananas. 😊

Anonymkode: 0edad...0f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste er å avvenne seg med denne godtetrangen. Frossne bær er jo ikke godt engang. Godt er slikt som vi bare dytter i oss pga kjedsomhet som regel, så en erstatning trengs ikke.

Anonymkode: 81bc2...405

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser også mørk sjokolade og mye nøtter. Er veldig god snacks. Chiapudding laget på kokosmelk med nøttesmør, frukt og bær er utrolig godt og mettende. Anbefales 😊

Anonymkode: 0edad...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Greit om sommern.

Anonymkode: 798ee...e7e

AnonymBruker
Skrevet

Frosne bær er helt supert. Jeg kan anbefale å ha vaniljekesam til, det er kjempegodt. 

Anonymkode: fb31d...a19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...