Gå til innhold

Gidder dere å pynte til påske?🐣 Holder det å sette frem et påskeegg på bordet og noen gule lys?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp kjøpt min første leilighet og eier ikke påskepynt. Men vet ikke om jeg gidder å ta meg bryet med å kjøpe inn? Vurderer å kjøpe noen gule kubbelys og et påskeegg som jeg fyller med godis om jeg får gjester. Er det litt stusselig? Pynter du?

Anonymkode: f2203...723

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du arrangere noe sosialt i påsken?

Anonymkode: 45af6...b83

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ha besøk, er det jo koselig med litt pynt, men jeg gidder ikke pynte hvis jeg ikke venter noe besøk. 

Anonymkode: 7f305...954

• Liker 4
Skrevet

Kjøper noen vårlige blomster, gule lys og så har vi noen høner :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal du arrangere noe sosialt i påsken?

Anonymkode: 45af6...b83

Nei, ingen planer om det. Men kan hende foreldrene mine eller svigers stikker innom en liten tur ila uka.

Anonymkode: f2203...723

Skrevet

Jeg har aldri pyntet til påske. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri pyntet til påske. Kjøper et påskeegg som jeg setter på bordet og kanskje en bukett gule blomster, men ikke noe mer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg pynter ikke til påske, men kjøper gjerne noen gule og rosa lys, samt friske tulipaner til påske 💐🌞

Anonymkode: 348e0...d46

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gul løper, påskeliljer og noen gule kyllinger🐣

Anonymkode: c0bd4...d22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pynter til påske. Her er det påskekyllinger, påskehare, påskeris, påskeegg og påskegodis. Bruker som oftest lys i pastellfarger, ikke bare gult. Så blir det vel noen påskeliljer og tulipaner. Men ikke påskeduker.

Anonymkode: 6c7c1...5a5

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Har aldri pyntet til påske før, for har egentlig ikke brydd meg, men i år har jeg kjøpt inn et par påskeløpere og påskebrikker for å legge på bordene, samt et par kyllinger. Tenker det får holde for i år, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel bare mer og mer påskepynt for hvert år, og om 5 år går jeg inn i full påske-mode 2 uker før påske :D 

Jeg tenker at påsken er en fin høytid for å få inn noen andre farger og en annen stemning i stua, som et slags avbrekk fra hverdagen. Tror det er sunt! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder, men det tar meg sånn cirka 10 minutter.  Gjør det som passer best for deg, mye pynt, lite pynt, ingen pynt - alt er greit 😀

Anonymkode: 420fc...9c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker påsken, den er uten tvil den beste høytiden og jeg pynter. En del... Synes det er veldig koselig. Det er noen gule løpere/duker, kaniner, påskekyllinger, henger opp egg og ellers påskepynt i seljekvister som blir tatt inn og gåsungene springer. Det er påskebukett, bytter om trekk på putene i sofaen, tar frem påskeservise.. Har påskeegg med godis.. Det er i det hele tatt en ganske fantastisk høytid som jeg elsker å markere💛🐣 

Men tenker ikke så mye over om andre ikke pynter like mye når jeg er på besøk hos andre. Folk gjør som de ønsker enten lite eller mye eller midt i mellom 😊

• Liker 1
Skrevet

Vi pynter ikke så mye, men vi har to barn så det blitt noen gule duker,påske egg, og litt pynt

AnonymBruker
Skrevet

Pynter aldri til påske.

Anonymkode: d9f15...4e7

• Liker 1
Skrevet

Pynter litt til halloween og en del til jul. De andre "høytidene" gidder jeg ikke pynte til. 

Gåseunger er koselig å ha i en vase da. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri pyntet til påske utenom et påskeegg og gule tulipaner, men svigermor på 8.året sniker litt og litt påskepynt inn i huset her😅❤️ Hun kommer tilfeldigvis med en duk eller løper, noen kyllinger osv, ting hun kommer over i butikk ol som hun gir meg. Så det er blitt litt pynt oppigjennom årene, og jeg syns det er helt greit. Jeg ser bare ikke vitsen med å pynte kun for et par dager🤷‍♀️ Jeg kom på at jeg kjøpte 2 svære kyllinger selv i fjor, sånne som står på gulvet og man kan trekke ut bena og justere høyden på dem, men det var fordi jeg syns de var artige og jeg har noen lignende elger som er julepynt🙊

Til jul derimot, det er noe annet😂🙈

Anonymkode: 9b599...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pynter til påske, fordi jeg liker det. Gule lys og et påskeegg er likevel nok pynt, spesielt om du ikke pynter så voldsomt ellers.

Hvis du pleier å kjøpe blomster vil det også være fint med påskeliljer, gule tulipaner eller kanskje en påskebukett.

Hvis du skal kjøpe påskepynt (eller annen pynt) vil jeg anbefale bruktbutikker. De kan ha mye fint, og det er mye billigere og mer miljøvennlig.

Anonymkode: c876e...36c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pynter jo påske-treet og går bare i gult hele påska.

Spiser mest gul mat og drikker bare Solo og appelsin-juice.

Anonymkode: 6d3ac...be0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pynter til påske, og har nesten like mye påskepynt som julepynt 🙈 Men dette må jo hver enkelt styre selv hvor mye man vil, og om man vil, pynte. Det jeg syns er rart er at man sier at det kun er for noen få dager. Det er faktisk like mange helligdager i påsken som i jula... Men det er klart at mange (meg selv inkludert) starter julepyntinga tidlig i desember. Det blir ikke like naturlig å begynne å sette fram påskepynt bortimot en måned før påske.

Anonymkode: 56f6f...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...