Gå til innhold

Shampo, balsam + produkter for å vedlikeholde krøller

skruf

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har korketrekker-krøller, noe som er nytt for meg (hadde langt hår med fall i, men mister håret i cellegift og fikk skikkelige korketrekkere da håret vokste ut igjen)….har hårlengde ned til skuldrene

Vasker håret annenhver dag, og den dagen håret er nyvasket så er krøllene skikkelig fine :) men på dag 2 så er det fortsatt krøller, men de «popper» ikke like mye som når det er nyvasket.

Er det noen som kan anbefale en god shampo og balsam for krøller? Likedan evt produkter for å vedlikeholde dem som ikke gjør håret seigt og klissete? Jeg har prøvd disse fra Cantu, men håret ble utrolig seigt, og det var innmari sterk lukt 

https://www.vita.no/har/styling/harkrem/cantu-shea-butter-comeback-curl-next-day-curl-revitalizer-355-ml

https://www.vita.no/har/styling/harkrem/cantu-shea-butter-hair-moisturizing-curl-activator-cream-355-ml

Pr nå så har jeg shampo og balsam fra Sebastian for krøllete hår, men synes ikke effekten er den helt store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker Redken Fresh Curls Curl Refiner Leave-In Anti-Frizz Detangler i mine krøller, og selv om de også mister litt av oompf’en sin etterhvert, så holder de bedre og lengre med den i. Kan også friske opp krøllene etter noen dager med å klemme inn bittelitt mer av den.

Anonymkode: db56a...950

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Curlsmith! Utrolige gode produkter. Jeg anbefaler deg å bli med i en curly girl gruppe finnes på Facebook bla. Der kan du få gode tips til styling og produkter. 

Anonymkode: 82a7f...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Innersense og Flora & Curl har gode produkter.

Av styling er Orange Marmelade fra Ecoslay min favoritt. Den har konsistens som en krem men er en gele.

Anonymkode: 6156b...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...