Gå til innhold

Alle Kähler-lyshusene står bare stuet bort i et skap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre med de, det ligger jo litt penger i alle de husene. De er vel blitt ganske utdaterte nå, så vet ikke hvor lett det er å selge de?

Anonymkode: 004d2...83f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve selge de, men mye penger er det nok ikke i det. 
Men helt klart mer penger i å selge de, enn å la de støve ned å bli mer utdatert. 
Ett annet alternativ er jo å faktisk bruke de. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker dem, bruk dem. Hvis ikke, prøv å selge dem.

Anonymkode: 5de18...1e4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte mine ut med batterilys i dem... der står de fint og lyser opp på mørke kvelder.. 

Anonymkode: 42229...f87

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Utdaterte? Hvorfor det egentlig?

Jeg kunne faktisk tenkt meg noen 😅🤷‍♀️ Men det jeg finner på Finn er halv pris, og da blir det dyrt når man skal betale frakt i tillegg og disse innimellom uansett er på salg nye. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så siden de er «utdatert» så kan du ikke bruke de? Liker du de ikke, så prøv å selg de. Eller gi de bort til loppemarked el.l.

Anonymkode: a4e0d...d3b

• Liker 4
Skrevet

Det er vel bedre å få litt penger for dem enn å bare la den støve ned i et skap? Prøv!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mine som julepynt nå. Selv om jeg ikke liker å ha de fremme hele året, er de ganske hyggelige som julepynt.

Anonymkode: ef88d...6a3

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjøpt de. Synes de er skikkelig fine og bryr meg ingenting om at de er utdatert.

Anonymkode: 289f2...75f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde kjøpt de. Synes de er skikkelig fine og bryr meg ingenting om at de er utdatert.

Anonymkode: 289f2...75f

Det er 76 annonnser med Kähler-lyshus på Finn akkurat nå, bare å velge og vrake.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mine, bryr meg ikke så hardt om hva som er in eller ikke. Har stort sett brukt-funn i leiligheten, men de husene gir så koselig stemning 😊

Anonymkode: a5b0e...141

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

De de til loppemarked

Anonymkode: 1e115...43a

AnonymBruker
Skrevet

De er så koselige! 

Anonymkode: 3b98e...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare et sånt hus da, men setter det frem til jul. Gjør seg som julepynt 

Anonymkode: 3d3ce...51d

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det når ting går av mote

Anonymkode: 92bd2...4e0

Skrevet (endret)

Bestemoren min elsket ting. Sikkert litt for mye, da hun ofte shoppet da hun var nedfor. Men resultatet av det var at hun investerte i kunst, smykker og designgjenstander. Svigerinnen hennes var også glad i ting, men hun kjøpte ting etter mote og kvittet seg med det som ikke var "i tiden". Det som er med kvalitetsting, er at mote går i sirkler. Det kommer tilbake. Du skulle sett hvor mange som dukket opp da tingene hennes skulle deles, som hadde kvittet seg med sine ting og sine minner, da de ønsket noe nytt og fresht.

Om du ikke liker husene, selg dem eller gi dem bort. Det er åpenbart ikke bra å ha for mange ting man ikke liker. Men det at det ikke er trendy eller mote, er ikke det samme som at det ikke er fint eller kan bli verdifullt senere, enten økonomisk eller affeksjonsverdi. Det blir veldig høyt forbruk om vi skal kun ha ting som er moderne. Jeg tror det er bedre å ha en kombinasjon. Det er ingenting som er så krampeaktig som hjem uten sjel og personlig smak.

Endret av Helene1982
  • Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Setter dem fram til jul 🕯️

Anonymkode: b1bc9...279

Skrevet

De er litt 2010. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...