AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Folk prater om når man er gammel, men hva er gammel egentlig? Er det det kroppslig , når man ikke ser ut som en unge lenger? Er det kroppslig , at man ikke beveger seg like smidig lenger? Er det kroppslig, at rynker kommer og håret gråner? Eller sitter det i hodet? For jeg kjenner folk på 80 som er spreke som en 50 åring og folk på 40 som har gitt opp å prøve . Hvem er gammel da? Anonymkode: f2c36...b44
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Alle jeg har hørt si at de føler seg gamle, er de som ikke er på samme sted i hodet og i livet som alderen skulle tilsi. Hvis man er i 35, men har alt man så for seg at man skulle ha i en alder av 35, kan man føle seg ganske ung, men om man er 35, fortsatt ikke er ferdig med studier og bor hjemme hos foreldrene og fester med 20-åringer hver helg, kan man føle seg eldgammel. Anonymkode: 56386...e24
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 HVA er det med alle disse gammel-trådene? Anonymkode: ea3ba...77d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Når man har passert 60 er man gammel. Da har aldringsprosessen virkelig begynt å aksellerere (kosthold og trening gjør liten forskjell i så måte), og man er på vei ut av arbeidslivet. Anonymkode: 741ff...663
Adrenalina1 Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): HVA er det med alle disse gammel-trådene? Anonymkode: ea3ba...77d Det samme lurer jeg på. Helt sykt spør du meg. Det samme med alle trådene om hetsing av uføre. Nå må folk faen i meg ta seg sammen😡 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå