Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg fikk bitte litt friskt blod på papiret nå. Testet positivt igår er nå redd for kjemisk. Jeg pleier vanligvis begynne mensen med brunt utflod. Nå var det litt frisk blod. Erfaringer? 

Anonymkode: 0deba...1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre tror jeg ingen kan gi deg rett svar. Mange blør litt selv om de er gravid, noen blør og mister. Eventuelt dra til lege og ta hgc blodprøver i dag og en til mandag 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde veldig mye ca en uke utter pos test. Men det gikk veldig fint. EN frisk og fin jente på 11 år. Blødde med begge guttene mine også, men det var mindre blod og mest sannsynlig etter sex. 

Anonymkode: 13927...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være koronavaksinen som gjør at du blør.

Anonymkode: 65b1e...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i over to uker fra noen få dager etter positiv test. Det var alt fra brunt, til rødt og mørkerødt, klumpete, slimete, knudrete, friskt. Hele pakka. Samme mengde som p-pillemensen. Var sikker på å miste, men er nå i uke 24. Legen sa at blødninger i første trimester er veldig vanlig uten at noe er galt. 

Anonymkode: de4f7...24f

AnonymBruker
Skrevet

For noen er det uproblematisk. For meg har blod alltid vært dårlig tegn. Har ikke blødd noe med mine to gutter. 

Jeg skriver ikke dette her for å skremme, fordi ingen kan forutsi hvordan det går. Men når jeg selv googla kunne jeg få inntrykk av at det gikk bra for "alle" med blødninger utenom meg. 

Anonymkode: fa86a...ca5

Skrevet

Ingen kan vite hva det har å si for akkurat deg, men vi er mange som har opplevd friskt blod i svangerskapet og hvor det har gått fint. Jeg har blødd både friskt blod og blod i alle farger helt fra start i alle svangerskap. Jeg fikk beskjed om at det sannsynligvis var hormonelle blødninger pga hormonene kroppen danner i svangerskapet og det er også vanlig å få skjørere slimhinner som gravid slik at de blør lettere. Krysser fingrene for at dette er noe ufarlig. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...