AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Har sagt til kjæresten min mange ganger, over lang tid, at jeg savner mer flørt i forholdet vårt. Også på meldinger i løpet av dagene vi ikke ser hverandre. Og så iblant prøver jeg ved å sende et søtt bilde med tekst som handler om noe romantisk eller erotisk, eller skriver noe om at jeg elsket sist vi hadde sex f.eks. Men, han føler aldri egentlig opp. Sendte en søt liten meme i går f.eks. Han svarte med "hahhaha, ja, er vel noe i det." Ok, tenkte jeg, ikke noe å ta tak i der, han fulgte ikke opp. Så, i 22-tiden på kvelden, sendte han en helt latterlig melding "Napper deg litt i halefjærene!!" Jeg tenke bare at wtf er dette?! Skrev til bake "Ehm, hva?" Svaret var bare: "Halfefjærene. Er du ikke en fugl i kveld?" Jeg skrev "tror ikke det." Han svarte kun "Hehe, ok." Skrev til han at "vet ikke hva du mener med å skrive at jeg er en fugl." Da svarte han ikke noe mer, og jeg ringte. Da sa han at flørtende ble lagt død da jeg begynte å spørre om hvorfor han skrev det han gjorde. Jeg hadde ingen fantasi sa han, jeg klarer visst ikke å flørte. Men ærlig talt, hva skal man svare når han skriver sånne helt latterlige meldinger som hverken er flørtende eller erotiske? Vet han har sendt seksuelle meldinger til andre før meg, men jeg er visst ikke bra nok eller sexy nok til det, bare bra nok til helt latterlig, fornærmerende drittmeldinger. What to do?! Anonymkode: bb655...9e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet han har sendt seksuelle meldinger til andre før meg, men jeg er visst ikke bra nok eller sexy nok til det, bare bra nok til helt latterlig, fornærmerende drittmeldinger. Det skal to stykker til å kommunisere, og det har ikke noe med om du er bra nok. Kanskje de andre forsto hans referanser til dyreriket? Der det er halefjær, er ikke høna så langt unna. Anonymkode: c2d1e...98f 25 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har sagt til kjæresten min mange ganger, over lang tid, at jeg savner mer flørt i forholdet vårt. Også på meldinger i løpet av dagene vi ikke ser hverandre. Og så iblant prøver jeg ved å sende et søtt bilde med tekst som handler om noe romantisk eller erotisk, eller skriver noe om at jeg elsket sist vi hadde sex f.eks. Men, han føler aldri egentlig opp. Sendte en søt liten meme i går f.eks. Han svarte med "hahhaha, ja, er vel noe i det." Ok, tenkte jeg, ikke noe å ta tak i der, han fulgte ikke opp. Så, i 22-tiden på kvelden, sendte han en helt latterlig melding "Napper deg litt i halefjærene!!" Jeg tenke bare at wtf er dette?! Skrev til bake "Ehm, hva?" Svaret var bare: "Halfefjærene. Er du ikke en fugl i kveld?" Jeg skrev "tror ikke det." Han svarte kun "Hehe, ok." Skrev til han at "vet ikke hva du mener med å skrive at jeg er en fugl." Da svarte han ikke noe mer, og jeg ringte. Da sa han at flørtende ble lagt død da jeg begynte å spørre om hvorfor han skrev det han gjorde. Jeg hadde ingen fantasi sa han, jeg klarer visst ikke å flørte. Men ærlig talt, hva skal man svare når han skriver sånne helt latterlige meldinger som hverken er flørtende eller erotiske? Vet han har sendt seksuelle meldinger til andre før meg, men jeg er visst ikke bra nok eller sexy nok til det, bare bra nok til helt latterlig, fornærmerende drittmeldinger. What to do?! Anonymkode: bb655...9e0 Det er vanskelig å være spontan på bestilling. Her tror jeg det er din mistenksomhet og dårlige selvtillit som ødelegger, du tillegger jo han meninger han neppe står for. Anonymkode: be5bd...af2 13 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skal to stykker til å kommunisere, og det har ikke noe med om du er bra nok. Kanskje de andre forsto hans referanser til dyreriket? Der det er halefjær, er ikke høna så langt unna. Anonymkode: c2d1e...98f Var nok ikke det han mente. Han skriver aldri noe seksuelt ladet. Anonymkode: bb655...9e0
BeLeven Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Høres for meg ut som begge to prøver å flørte, og ingen av dere oppfatter det. 22 2
Andro Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Tar helt ensidig hans parti her. Du skjønner ikke metaforen, og kverulerer heller enn å se den morsomme intensjonen. 13 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 Andro skrev (13 minutter siden): Tar helt ensidig hans parti her. Du skjønner ikke metaforen, og kverulerer heller enn å se den morsomme intensjonen. Hva er morsomt eller flørtende med å sende sånne meldinger? Anonymkode: bb655...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #9 Skrevet 17. mars 2023 svartkatt skrev (10 minutter siden): Dere passer tydeligvis ikke sammen. Nei, kanskje ikke det. Det gir meg en veldig dårlig følelse å få sånne helt meningløse, egentlig fornærmende meldinger. Hvorfor ikke skrive noe deilig og åpenbart seksuelt, for eksempel at han har lyst på meg, skrive noe om kroppen min, si jeg skal sende et nakenbilde...Sånne skikkelig gøye og deilige ting. Anonymkode: bb655...9e0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Var nok ikke det han mente. Han skriver aldri noe seksuelt ladet. Anonymkode: bb655...9e0 Han sier jo rett ut at han mente det som flørt, og det var «søtt» og seksuelt ladet (ment fra hans side). Hvorfor skal vi tolke det og overprøve hans rene ord, og du ikke tro på ham? Han flørtet så godt han kunne. Du tok ikke flørten, og klager på at han flørter feil. Flørt i virkeligheten, dropp meldinger. Anonymkode: eec5c...b1e 11 2
Andro Skrevet 17. mars 2023 #11 Skrevet 17. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er morsomt eller flørtende med å sende sånne meldinger? "Napp mig i fjädern," som det står i Mamma Mu och Kråkan. Å nappe noen i halefjærene er en seksuell metafor fra dyreriket, og mange fugler imponerer sine partnere med å riste på vakre halefjær. Det er også en mye brukt drakt i cabaret og bourlesque, som er erotisk dans. Å riste på halefjærene betyr rett og slett å gjøre seg til for den man vil ha sex med. Akkurat det du er ute etter. Mye mer morsomt enn noe åpenbart seksuelt i mine øyne. https://no.pinterest.com/pin/316026098826350695/ Det er rett og slett ikke hans feil at du er litt enkel og fantasiløs. https://zoecostumes.co.uk/products/samba-dancer-feather-costume-for-hire-zoe-london-dance-costumes-for-hire-notting-hill-carnival Endret 17. mars 2023 av Andro 17 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Skrevet 17. mars 2023 Andro skrev (8 minutter siden): "Napp mig i fjädern," som det står i Mamma Mu och Kråkan. Å nappe noen i halefjærene er en seksuell metafor fra dyreriket, og mange fugler imponerer sine partnere med å riste på vakre halefjær. Det er også en mye brukt drakt i cabaret og bourlesque, som er erotisk dans. Å riste på halefjærene betyr rett og slett å gjøre seg til for den man vil ha sex med. Akkurat det du er ute etter. Mye mer morsomt enn noe åpenbart seksuelt i mine øyne. https://no.pinterest.com/pin/316026098826350695/ Det er rett og slett ikke hans feil at du er litt enkel og fantasiløs. https://zoecostumes.co.uk/products/samba-dancer-feather-costume-for-hire-zoe-london-dance-costumes-for-hire-notting-hill-carnival Jeg er ikke enkel og fantasiløs, men ønsker meg en kjæreste som tør og vil skrive mer gøy, direkte og morsomme seksuelle flørtende meldinger Anonymkode: bb655...9e0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #13 Skrevet 17. mars 2023 Andro skrev (10 minutter siden): "Napp mig i fjädern," som det står i Mamma Mu och Kråkan. Å nappe noen i halefjærene er en seksuell metafor fra dyreriket, og mange fugler imponerer sine partnere med å riste på vakre halefjær. Det er også en mye brukt drakt i cabaret og bourlesque, som er erotisk dans. Å riste på halefjærene betyr rett og slett å gjøre seg til for den man vil ha sex med. Akkurat det du er ute etter. Mye mer morsomt enn noe åpenbart seksuelt i mine øyne. https://no.pinterest.com/pin/316026098826350695/ Det er rett og slett ikke hans feil at du er litt enkel og fantasiløs. https://zoecostumes.co.uk/products/samba-dancer-feather-costume-for-hire-zoe-london-dance-costumes-for-hire-notting-hill-carnival Han fulgte opp med det latterlige "er du ikke en fugl i kveld." Hva er flørtende og seksuelt med det? Anonymkode: bb655...9e0 1
Andro Skrevet 17. mars 2023 #14 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han fulgte opp med det latterlige "er du ikke en fugl i kveld." Hva er flørtende og seksuelt med det? Når du ikke skjønner metaforene kan hverken jeg eller noen andre hjelpe deg, og det er du som har parkert denne flørten med å være vanskelig, ikke han. Du har jo ikke engang prøvd. 24 6
cassio Skrevet 17. mars 2023 #15 Skrevet 17. mars 2023 Du får gi han ei liste med akseptable meldinger han kan sende til deg, siden du ikke evner å forstå de han sender. Hans melding var absolutt flørtende og seksuelt ladet, men det hjelper lite når du har bestemt deg for at alt han kommer med er feil. 23 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #16 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han sier jo rett ut at han mente det som flørt, og det var «søtt» og seksuelt ladet (ment fra hans side). Hvorfor skal vi tolke det og overprøve hans rene ord, og du ikke tro på ham? Han flørtet så godt han kunne. Du tok ikke flørten, og klager på at han flørter feil. Flørt i virkeligheten, dropp meldinger. Anonymkode: eec5c...b1e Det var ikke noe seksuelt ladet i det som jeg ser det. Han fulgte jo opp med "er du ikke en fugl i kveld?" Da jeg skrev "ehm, hva?" Da kunne han i det minste ha prøvd å bygge opp noe....men nei, aldri noe eksplisitt fra han. Anonymkode: bb655...9e0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #17 Skrevet 17. mars 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Når du ikke skjønner metaforene kan hverken jeg eller noen andre hjelpe deg, og det er du som har parkert denne flørten med å være vanskelig, ikke han. Du har jo ikke engang prøvd. Jeg sendte en romantisk meme tidligere på dagen, som han ikke fulgte opp overhodet. Anonymkode: bb655...9e0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #18 Skrevet 17. mars 2023 cassio skrev (1 minutt siden): Du får gi han ei liste med akseptable meldinger han kan sende til deg, siden du ikke evner å forstå de han sender. Hans melding var absolutt flørtende og seksuelt ladet, men det hjelper lite når du har bestemt deg for at alt han kommer med er feil. Hva var flørtende og seksuelt ladet med den meldingen? Jeg liker ikke engang fugler, alt var bare meningsløst og fornærmende. Anonymkode: bb655...9e0
cassio Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var flørtende og seksuelt ladet med den meldingen? Jeg liker ikke engang fugler, alt var bare meningsløst og fornærmende. Anonymkode: bb655...9e0 Gidder ikke bruke energi på å forklare, du evner tydeligvis ikke å forstå. 17
Andro Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke noe seksuelt ladet i det som jeg ser det. Han fulgte jo opp med "er du ikke en fugl i kveld?" Da jeg skrev "ehm, hva?" Da kunne han i det minste ha prøvd å bygge opp noe....men nei, aldri noe eksplisitt fra han. Anonymkode: bb655...9e0 Å vifte med halefjærene vil si å ta initiativet til sex og kurtise. At du ikke fortår det er ikke hans feil. Du er skikkelig dramaqueen som heller ikke prøver å forstå. Det er en vanlig frase, som er mye brukt i musikk, dans, film... og kostymer i erotiske forestillinger. Ta deg sammen, og skjønn at han flørter med deg på en mer avansert måte enn det du evner å forstå. 17 3
Anbefalte innlegg