AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Hei, jeg vurderer en langhelg i Dublin i år. Ikke nødvendigvis en helg, men tre netter. Jeg var der sist i 2018 og både hotell- og fly-prisene er jo doblet siden den gang. Og nå vet jeg ikke hvilket hotell jeg skal booke. Der jeg bodde sist var greit nok, men jeg sjekket det nå og det er over 2.500 NOK per natt. Og så fint var det ikke. Men de fleste andre hotell i nærheten av sentrum der er jo dyre. Jeg har sjekket litt på Booking.com og Trivago.com, men de sidene har jo blitt et mareritt å navigere seg igjennom. Men uansett, er det folk her som har vært i Dublin i det siste som kan anbefale et hotell nær sentrum som ikke er blant de dyreste? Jeg skal bare dusje og sove på rommet så det trenger ikke være fancy, men jeg vil bo et ordentlig sted. Anonymkode: 8cdf5...75c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Ja, Dublin er ekstremt dyrt. Prisene har gått opp i hele landet. Det er mange fine vandrerhjem i Dublin, hvis det kunne vært noe. Siden du uansett bare skal dusje og sove der. Eller kanskje du kan besøke et sted utenfor Dublin? Kilkenny er f.eks. et fint sted. Anonymkode: 8d94d...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå