Tretten Skrevet 18. mars 2023 #21 Del Skrevet 18. mars 2023 (endret) Heisan alle sammen 🥰 det er meg igjen! Nå velger jeg å ikke være anonym fordi dere alle har gjort dagene mine lysere og igjen ville jeg bare takke alle som en som skrev i dette innlegget. Jeg har tatt meg tid til å lese gjennom alt og det er virkelig en inspirasjon, absolutt bare deilig å lese dette! En liten oppdatering; takket være dere, har jeg nå begynt med hjemmetrening og brukt naturen som treningssenteret mitt. Jeg tar det lett og jeg har aldri hat det så gøy med trening! Jeg har også skaffet meg Nintendo Switch bare for å spille 'Ring Fit Adventure' jeg elsker gaming, så kombinert med trening og spill er en super bonus for meg! Det var så gøy at jeg ble kvalm, jeg pushet meg selv kanskje for mye men..det tok ikke lang tid før jeg plukket opp ringen for å spille igjen, jeg skulle slå brettet! 😂 Dette spillet er til å anbefale til alle som en =D Også har jeg gått to lange turer, tatt det rolig og har klatret en veldig bratt bakke (pjuh), hjertet går, og pusten er tung men gud.. så godt det er å leve. Virkelig! I morgen skal jeg gå en rolig tur, for jeg kjenner at kroppen er sliten, men også fornøyd. Mandag skal jeg også prøve meg på C25K som folk anbefalte, for jeg har et mål, vell.. jeg har mange små mål men hovedmålet mitt er å komme meg ned til ønsket vekt og å bli glad i meg selv. Også har jeg hat store drømmer om å fullføre Oslo maraton! Jeg drømte meg bort om å være et av deltakerne når jeg så dem løpe. Så det blir et stort ønske, og et mål for meg å delta der. men det skal jeg ikke stresse med nå. babysteps er viktig som jeg forstod! ❤️ 3 ganger i uka - Mandag, onsdag og fredag! 🥰 Jeg kan ikke vente med å møte mitt nye jeg! Tusen hjertelig takk alle sammen, skulle ønske at jeg kunne gitt dere alle en god bamseklem! 🥰 Endret 18. mars 2023 av Tretten 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #22 Del Skrevet 19. mars 2023 Så bra du er motivert og igang, ts Lykke til med prosessen Anonymkode: de867...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 20. mars 2023 #23 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 13.39): Heisann alle sammen! Det er meg som lagde denne tråden som skriver igjen, og jeg ville bare takke dere alle for de supre-herlige svarene deres! Jeg har alltid sett opp til dere som jogger og trener, og dere er alle en inspirasjon. Så om noen folk ser på dere, så kan jeg banne på at dere inspirerer folk 😃 Jeg som alltid har vært i dårlig form har alltid lurt på hvordan det er å være så frisk og rask, og det ser utrolig deilig ut å være så fri 😇 Et lite følges spørsmål, trener dere også på treningssenter? eller er jogging og hjemmetrening nokk? 🥰 Anonymkode: 05463...57d Når du nevner hjemmetrening, tenker du styrketrening da? Når det gjelder jogging, start rolig. Gå feks 300 m og jogg 100 m. Dette gjør du 4-5 ganger. Etterhvert øker du. Litt av gangen. Det kan hende du får litt vondt i starten. Det er ikke farlig. Det er bare musklene som reagerer på noe de ikke er vant med. Stå på og masse lykke til🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tretten Skrevet 20. mars 2023 #24 Del Skrevet 20. mars 2023 1 minutt siden, Adrenalina1 said: Når du nevner hjemmetrening, tenker du styrketrening da? Når det gjelder jogging, start rolig. Gå feks 300 m og jogg 100 m. Dette gjør du 4-5 ganger. Etterhvert øker du. Litt av gangen. Det kan hende du får litt vondt i starten. Det er ikke farlig. Det er bare musklene som reagerer på noe de ikke er vant med. Stå på og masse lykke til🥰 Styrke ja 🥰 jeg kom nettop hjem fra en rolig gå/jogge tur, føler meg sliten men fornøyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #25 Del Skrevet 20. mars 2023 Så godt jobba! Gratulere med å være i gang- det er så bra. Masse fine tips her - så har ikke så mye nytt å komme med. Men støtter veldig dette med «gogging». Jogg- gå. Ikke ha høye krav til deg selv. Alt er bedre enn ingenting. Masse god musikk på øra:) god jogging videre! Anonymkode: b6987...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 20. mars 2023 #26 Del Skrevet 20. mars 2023 (endret) Tretten skrev (20 minutter siden): Styrke ja 🥰 jeg kom nettop hjem fra en rolig gå/jogge tur, føler meg sliten men fornøyd Så bra👍🏻🤗 Men du bør helst unngå å trene styrke og kondisjon på samme dag. Spesielt med tanke på at du er nybegynner. Når det gjelder styrketrening bør du starte med kroppsvekt. Altså ingen vekter. I hvert fall ikke veldig tunge. Men gå til anskaffelse av et par lette manualer. La oss si på 5 kg til trening av biceps og triceps hvis du ønsker å trene armene. Kan hende 5 kg blir for tungt for deg. Men det kan du kjenne etter når du prøver dem i sportsbutikken. Ville også gå til anskaffelse av en, la oss si 6 kg kettlebell. Kettlebellswing er super styrketrening for rumpe, mage, nedre del av rygg og lår. Samt en treningsmatte hvis du ønsker å ta planken. Dette virker kanskje overveldende. Men du finner masse YouTube-videoer med styrkeøvelser der du bruker kun kroppsvekt. Og til slutt, sørg for å få nok hvile og søvn. Trening bryter i ungangspunktet musklene ned. Det er hvilen mellom øktene som gjør at du bygger deg opp igjen og blir sterkere. Litt for hver gang☺️ Endret 20. mars 2023 av Adrenalina1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #27 Del Skrevet 20. mars 2023 Jeg begynte å gå til et turmål fast, og hadde en app der jeg kunne se kart og tiden jeg brukte etterhvert begynte jeg å gå fortere, og begynte å veksle mellom å jogge og gå. Snart klarte jeg å går raskt opp til postkassen og løpe ned, så etterhvert jogging hele veien. Jeg lastet ned c25k, og etter ca ett år sprang jeg Mørketidsmila i Tromsø! Det var kjempegøy. Dette er ca 11-12 år siden, og jeg har løpt fast etter det. Det ble en vane. Jeg heier på deg, du vil etterhvert føle mye mestring og glede. Bare det å komme seg ut i skitvær og jogge i 30 minutter når andre ligger inne på sofaen gjør noe med deg som menneske. ❤ Anonymkode: 46b30...9a0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #28 Del Skrevet 10. august 2023 Hvordan går det, ts? Anonymkode: 44ae5...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå