AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Fikk tannpine på mandag, og begynte på antibiotika på onsdag kveld. Men det har blitt verre. Har ny time til uka, og da skal tanna ut, Men bør jeg være bekymret for at smerten har blitt verre? Dette her er mer vondt enn da jeg hadde blindtarmbetennelse, atopisk eksem, knuste storetåa og knakk et ribben - til sammen. Gjør vondt på halve hodet og langt nedover halsen. Dunker, prikker, presser konstant 😣 Anonymkode: 13550...297
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Går forresten også på Ibux og paralgin forte, men det er fortsatt for vondt ts Anonymkode: 13550...297
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Ring tannlegen i dag og gi beskjed. Du kan ha fått feil medisiner. men hvis det er veldig betent så tar ting tid. Så lenge du har forverring og det er helg så ville jeg snakket med de. Anonymkode: 8761d...d91
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Det pleier å bli bedre i løpet av 2-3 dager. Det er helt greit å ta kontakt hvis det blir verre, særlig med slike smerter som du beskriver. Håper du har vært i kontakt med tannlegen nå! Anonymkode: 14454...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå