Gå til innhold

Dere alle kjerringer som har klikket på svigermor nylig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigermor er eldre kvinnfolk. Jeg ber dere gå å be om unnskyldning med en gang. 

Anonymkode: 1a2c3...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermødre kan være 40 eller 70, og har fullt og helt ansvar for egen adferd.

• Liker 2
Skrevet

Hilsen svigermor (63) som har behandlet svigerdatteren sin som møkk

AnonymBruker
Skrevet

Hugser jeg alltid syns det var så fint med farmor og mamma for de kunne virkelig være ueinig, men rett før det toppet seg for begge så sa alltid en av de «okei, men da kan vi være ening om en ting. Og det er at dette er vi uenig om». Så kunne de skilles som litt småsnurt, men dagen etter startet de på nytt og gravde ikke opp igjen for de var jo enige. Bare at de var uenig. Når farmor ble eldre og skrøpelig var det mamma hu skulle ha ved sin side, uansett, Tror det gikk på at det var en fullstendig gjensidig  tillit for begge hadde jo alltid vær ærlige og enige til tross for uenighet. Å se den nærheten de hadde på farmors siste dager var spesielt og mamma sier det den dag i dag at for hun var farmor en veldig sta - men også et helt fantastisk menneske som vi alle kan lære av. For som hun sier hun skulle akseptere sin svigermor, men farmor skulle jo også godta at hun kom valsende inn der mdd sine meninger og ideer. Så alt i alt gjensidig resepekt. Jeg håper at  om jeg noen gang gifter meg får et slikt forhold til min svigermor, selv om det gjerne hører til sjeldenheten. 

Anonymkode: fce00...a7e

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...