Anonym3005 Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Jeg ble mobbet døgnet rundt hele ungdomstiden min... mistet alle vennene mine og har store traumer etter dette Nå som jeg er voksen har jeg flere venner og bekjente men jeg merker at det er mye jeg ikke liker med noen av dem og jeg vil egentlig ikke ha de i livet mitt ( ikke alle men noen ) .. trenger ikke gå inn på hva det er men problemet er at jeg bare er venn med folk for å ikke bli hatet på .. og jeg er så redd for å ikke ha noen og for å ikke bli likt.. så jeg er med vennene mine KUN for at de ikke skal hate meg, jeg vil egentlig droppe noen av de siden de suger energien ut av meg men jeg har det bare ikke i meg .. Jeg føler at de kommer til å "være ute etter meg" eller ta meg på noe / ødelegge for meg hvis jeg dropper de.. vet ikke hva de kunne gjort men det er bare slike tanker jeg har Er det flere som har det sånn? Er dette normalt? Utrolig slitsomt
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Det høres ganske naturlig og normalt ut basert på det du har erfart. Jrg går gjennom en stor prosess nå der jeg bearbeider traumer, inkludert mobbing. Jeg trodde jeg ikke var verdt så mye. Og nå når jeg føler at "jaggu er jeg verdt noe" ser jeg brått relasjonene mine annerledes. Folk jeg aldri hadde blitt venn med den dag i dag som jeg ikke liker. Bedringsprosessen innebærer å ta avstand. Psykologen min sa at man kvitter seg med mange mennesker når man vokser forbi grunnantakelsene man har hatt om seg selv og livet. Hva tenker du? Anonymkode: 25359...549 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå