AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Hva er lurt å ha i gangen hjemme? Anonymkode: fdc9e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 Noe å henge ytterklær på, noe å sitte på for å ta på sko Anonymkode: b0f19...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 Skoskap er helt gull. Fint å oppbevare flere sko og det ser penere ut jeg har 2 stk og har plass til 20 par sko. Slipper å bruke plass i andre skap til sko Den ene skuffen bruker jeg til oppbevaring som ofte havner på en benk som ser ut som rot (nøkler osv), og har også plass til å rydde vekk votter/lue/skjerf alt er inni der, sortert og ryddig. Og det ser ryddig ut Anonymkode: 7fb60...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Plass for sko/støvler, votter/skjerf/sokker/refleks/luer. En stor og god matte som trekker til seg fukt av snø og slaps. Et skohorn for eldre gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Del Skrevet 17. mars 2023 Det spørs jo hvor stor gang du har... For min del har jeg et stort garderobeskap, jeg har også en stumtjener, jeg har speil, og en stor matte foran døren (Heymat). Har en gummimatte til å plassere sko på, den er praktisk og kan tørkes av. Så har jeg en stol, og en stor krukke med en palme i foran vinduet som er i gangen. Har en litt spesiell, fin lampe i taket. Anonymkode: 2a997...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zireael Skrevet 17. mars 2023 #6 Del Skrevet 17. mars 2023 Kommode til oppbevaring av luer/votter/reflekser/etc. Garderobeskap med plass til jakker og kåper. Skoskap eller skostativ for å holde orden på sko. Knagger til å henge opp vesker, jakker, etc. En sitteplass er ikke så dumt. Speil, dørmatte, skohorn, som andre har nevnt. Vi har bare åpne hyller og knagger i trappen til oppbevaring der vi bor i dag. Å ha plass til lukket oppbevaring, altså skap og kommode, er noe av det jeg gleder meg mest til når vi skal flytte snart. Det blir så fort rotete uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Del Skrevet 17. mars 2023 Amossa skrev (6 timer siden): Plass for sko/støvler, votter/skjerf/sokker/refleks/luer. En stor og god matte som trekker til seg fukt av snø og slaps. Et skohorn for eldre gjester. Kan ikke unge bruke skohorn?😄 Anonymkode: e6494...d92 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. mars 2023 #8 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke unge bruke skohorn?😄 Anonymkode: e6494...d92 Hvor mange kjenner du som er under 70 og bruker skohorn? Endret 17. mars 2023 av ti10 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #9 Del Skrevet 17. mars 2023 ti10 skrev (1 time siden): Hvor mange kjenner du som er under 70 og bruker skohorn? Hahaha! Jeg er i tidlig 20-årene med samboer også i 20-årene. Vi bruker ofte skohorn og så godt som alle gjestene våre(alle mellom 20-60) bruker skohorn😆 man kan ha litt trange sko selv om man er under 70. Anonymkode: 793e8...c18 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hahaha! Jeg er i tidlig 20-årene med samboer også i 20-årene. Vi bruker ofte skohorn og så godt som alle gjestene våre(alle mellom 20-60) bruker skohorn😆 man kan ha litt trange sko selv om man er under 70. Anonymkode: 793e8...c18 Samme her! Skohorn er et must 😊 Hilsen 32 åring. Anonymkode: 6779c...152 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Del Skrevet 17. mars 2023 Knagger til jakker. Jeg har en hattehylle med knagger, gull for å legge sykkelhjelm og sånt på. Sittebenk med god oppbevaring i om gangen er liten - ypperlig for rulleskøyter/skøyter. Skohylle/skobrett som tåler våte sko. En lavere knaggrekke er kjekt om man har unger. Kommode for luer/votter/sesongtøy/strikketøy/tjukklabber. Har man plass til et garderobeskap, gjerne plassbygd skyvedørsgarderobe, ville jeg heller hatt det pluss en knaggrekke enn masse møbler. Dessverre lar ikke gangen min seg møblere slik. Anonymkode: 6e783...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Del Skrevet 17. mars 2023 Amossa skrev (8 timer siden): Plass for sko/støvler, votter/skjerf/sokker/refleks/luer. En stor og god matte som trekker til seg fukt av snø og slaps. Et skohorn for eldre gjester. Skohorn er gull i alle aldre da det beskytter skohælen mot å bli ødelagt/nedtråkket om man har snørefrie sko eller som meg knyter joggisene en gang for alle når de blir kjøpt. Et langt skohorn er fint for den som har vondt for å bøye seg, noe som ofte kommer med alderen, og alle kan oppleve å få kortvarige ryggplager uavhengig av alder. Anonymkode: 6e783...9d6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #13 Del Skrevet 17. mars 2023 ti10 skrev (1 time siden): Hvor mange kjenner du som er under 70 og bruker skohorn? Alle jeg kjenner bruker skohorn; fra 10 - 80 år Anonymkode: 34e04...ed7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar2 Skrevet 17. mars 2023 #14 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Ryddig rømningsvei brannslukker Enkel garderobeløsninger skohorn Endret 17. mars 2023 av Januar2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #15 Del Skrevet 17. mars 2023 Vi har garderobeskap, skohylle (med benk over til å sitte på), sumtjener, teppe, skojern, skotørker. Anonymkode: 734c2...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #16 Del Skrevet 17. mars 2023 Hadde jeg hatt plass, ville jeg hatt en stor skyvedørsgarderobe med plass til jakker/dresser/bukser/osv, og skohyller nederst, samt en rekke med skuffer til ull/lue/votter/osv. Men en sittebenk/stol. Skohylle. Knaggrekke (både for voksne og barn om en hsr barn i hus. kommode for å ha luer, votter, ull osv i. Samt en skoskje for gravide, eldre, folk med vondter. Eller for de som er lei av å rive av seg fingeren når de har på skoene sine. Ville også hatt et langt speil så jeg kan se hele meg i. Anonymkode: d04ff...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 17. mars 2023 #17 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skoskap er helt gull. Fint å oppbevare flere sko og det ser penere ut jeg har 2 stk og har plass til 20 par sko. Slipper å bruke plass i andre skap til sko Den ene skuffen bruker jeg til oppbevaring som ofte havner på en benk som ser ut som rot (nøkler osv), og har også plass til å rydde vekk votter/lue/skjerf alt er inni der, sortert og ryddig. Og det ser ryddig ut Anonymkode: 7fb60...e57 Men er det plass til støvler, støvletter og andre vintersko i et skoskap ? Eller er det mest plass til lave sommersko ? For hvis det kun er plass til lave sko, er det bortkastet kjøp. Da vil jo vinterskoene stå på gulvet . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #18 Del Skrevet 17. mars 2023 ti10 skrev (2 timer siden): Hvor mange kjenner du som er under 70 og bruker skohorn? Det kjenner jeg da flere under 70 som bruker. Anonymkode: 4be28...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #19 Del Skrevet 17. mars 2023 ti10 skrev (2 timer siden): Hvor mange kjenner du som er under 70 og bruker skohorn? Hele min familie gjør 😂 vi er i 40 årene, 30 årene og en på 21! Anonymkode: 30b0b...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 17. mars 2023 #20 Del Skrevet 17. mars 2023 ti10 skrev (2 timer siden): Hvor mange kjenner du som er under 70 og bruker skohorn? 17-åringen min bruker skohorn fordi hun ikke gidder å knyte 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå