Gå til innhold

Alltid forkjølt og feber før mensen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg fikk barn og fikk mensen tilbake (for ca 10 mnd siden), har jeg blitt syk rett før mensen. Jeg har pcos og har hatt enda mer uregelmessige mensen etter fødsel - typisk 50-60 dagers sykluser (dvs har hatt ca 5 mens etter fødsel). Og hvis jeg husker riktig så har jeg fått feber dagen/noen dager før (ikke høy, men ca 37,5), muskelverk, sår hals, slapphet. En gang fikk jeg ekte influensa. Leser at "period flu" faktisk er en greie. Noen som har opplevd det før? Sitter her med sår hals og feber, og begynte spottinga akkurat nå...

Anonymkode: 2b773...48a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada, alltid sånn🤪

Anonymkode: 96e04...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har det sånn.. slitsomt!

Anonymkode: aa2bb...543

AnonymBruker
Skrevet

Har det slik før de fleste menstruasjoner og før noen eggeløsninger. Tok ei stund før jeg skjønte sammenhengen 😅

Anonymkode: 1f371...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Blir verre med alderen også 😣😓

Anonymkode: 3756a...509

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, er det så vanlig? Hvor lenge er dere syke da? Er dere hjemme fra jobb og sånn da? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Fikk det og slik etter mitt første barn, er selvsagt ikke hjemme fra jobb på grunn av det. Vet jo hva det skyldes og har ikke problemer med å fungere på jobb. 

Anonymkode: eeacc...780

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst, er det så vanlig? Hvor lenge er dere syke da? Er dere hjemme fra jobb og sånn da? 

Ts

For min del går det over når mensen kommer. Er som regel mer lignende «startsymptomer» på forkjølelse- akkurat som at det ikke bryter fullstendig ut, så er i utg på jobb. Det er verre med alle de andre greiene som kommer i forbindelse med pms; utmattelse migrene depresjon🤪

Anonymkode: 96e04...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn i tenåra og i starten av 20-åra. Spydde som en gris i tillegg. Feber og oppkast gav seg gradvis i løpet av 20-åra en gang, men de andre symptomene har jeg fortsatt. Nærmer meg 50 nå. 

Anonymkode: 4c50e...4f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde det sånn i tenåra og i starten av 20-åra. Spydde som en gris i tillegg. Feber og oppkast gav seg gradvis i løpet av 20-åra en gang, men de andre symptomene har jeg fortsatt. Nærmer meg 50 nå. 

Glemte å skrive at jeg har PCOS også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte syk før jeg får mensen, men ikke alltid med feber og forkjølelse.

Jeg har ihvertfall veldig pms, får akutt depresjon og angst dagene før mensen, ca fullstendig suicidal dagen før, så det er et sikkert tegn at jeg må ha bind klart.

Anonymkode: b0e0c...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...