AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Velkommen til dette ilandsproblemet. Tynne bluser, skjorter osv er fint til mye, og jeg tror jeg kler det. Har som regel slim fit bukser som slutter i ankelhøyde, med min høyde en saftig oppbrett. Det er kaldt og vått her jeg bor, så må alltid ha sokker 9/12 av året. Bare ankler, kjoler, skjørt og strømpis? For kaldt 🥶 Bekledningen blir som regel en for lang jeans med oppbrett og en ullgenser. Andre med samme "utfordring"? 🫣 Anonymkode: 9cf50...692
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Velkommen til dette ilandsproblemet. Tynne bluser, skjorter osv er fint til mye, og jeg tror jeg kler det. Har som regel slim fit bukser som slutter i ankelhøyde, med min høyde en saftig oppbrett. Det er kaldt og vått her jeg bor, så må alltid ha sokker 9/12 av året. Bare ankler, kjoler, skjørt og strømpis? For kaldt 🥶 Bekledningen blir som regel en for lang jeans med oppbrett og en ullgenser. Andre med samme "utfordring"? 🫣 Anonymkode: 9cf50...692 Nei kan ikke si at jeg har det Anonymkode: 20645...ef8 4
Roci Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Kan du ikke ha en penere chinos eller en dressbukse med vide ben? Det er er pent, det også, passer til bluser og skjorter og dekker anklene. Du kan også bruke litt tynnere knestrømper i f.eks. merinoull i samme farge som enten buksa eller skoene. Jeg bor også på et sted med noen værutfordringer, men liker bl.a. å kle meg i midiskjørt med knehøye støvletter under, og ullstrømpebukse. Utenpå har jeg en lang, vattert kåpe som når meg til et godt stykke nedpå leggen. Da er jeg pent kledd og holder meg samtidig varm. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Velkommen til dette ilandsproblemet. Tynne bluser, skjorter osv er fint til mye, og jeg tror jeg kler det. Har som regel slim fit bukser som slutter i ankelhøyde, med min høyde en saftig oppbrett. Det er kaldt og vått her jeg bor, så må alltid ha sokker 9/12 av året. Bare ankler, kjoler, skjørt og strømpis? For kaldt 🥶 Bekledningen blir som regel en for lang jeans med oppbrett og en ullgenser. Andre med samme "utfordring"? 🫣 Anonymkode: 9cf50...692 skoletter og støvletter er jo oppfunnet for å løse dette problemet. Evt. nude knestrømper under hvis du absolutt må gå med sneakers. (Og ikke dra den gamle visa om at nude strømper er ut. Det er en overtro blant folk som tror skinny jeans og hvite vegger er in. Hilsen Kate Middleton) Anonymkode: beca1...611 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 Ja jeg får aldri brukt de flotte høyhelte sandalene og pumpsene jeg har. Delvis pga temperatur, delvis pga norsk kultur seksualiserer dette så veldig så man blir sett på som oppmerkspmhetssyk og et enkelt bytte om man bruker det, og delvis pga det er vondt å gå med også. Bruker heller boots med liten hæl eller ankelstøvletter. De som er "hel fot" som man kan ha sokker i Anonymkode: 75b0c...f28
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Hudfargede strømper. Sorte strømper. Hvilke som helkst vanlige sokker? Anonymkode: eda66...e56 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg får aldri brukt de flotte høyhelte sandalene og pumpsene jeg har. Delvis pga temperatur, delvis pga norsk kultur seksualiserer dette så veldig så man blir sett på som oppmerkspmhetssyk og et enkelt bytte om man bruker det, og delvis pga det er vondt å gå med også. Bruker heller boots med liten hæl eller ankelstøvletter. De som er "hel fot" som man kan ha sokker i Anonymkode: 75b0c...f28 Fuck me heels 👏 Anonymkode: 3f71f...a05
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Bruker jeg sneakers liker jeg, og synes det er penest med hvite/ grå sportssokker. Er det for kaldt for sneakers blir det skinn vintersko og lårhøye ullstrømper som dras opp til knærne. Eventuelt to par. Er det enda kaldere, leggvarmere over der igjen. Synes kjole og strømpebukse med sokker over er helt fint. Skjønner ikke de som synes sokker er stygt eller ubehagelig. Gode sokker er kjempebehagelig. Anonymkode: f0e0c...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå