AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Har vært stor, veldig stor i mange år, men tok tak for et år siden, og er nå nesten normalvektig. Cirka 7 kg til jeg er perfekt. Men jeg aner ikke hva jeg skal kle meg i. Har gått i kjoler, skjørt, store strikkegensere osv de siste årene, men nå ser det bare helt snålt ut. Alt henger og slenger og det ser ikke bra ut😏 Har vært å sett litt på klær, og kjøpt noen jeans, og noen sorte bukser. Greit nok det, men aner ikke hvilke overdeler jeg skal bruke. Har kjøpt noen slike basic gensere med og uten høy hals, men føler ikke at de er noe fin på meg. Prøvd med skjerf til osv, men ingenting ser fint ut. Rett før jeg kryper tilbake til svære ullgensere og tunika igjen😔 Føler meg som en boms. Da jeg var slank for 6-7 år siden hadde jeg en stil som ikke passer nå.. Noen som kan komme med gode tips til fine overdeler? Ikke veldig tettsittende eller utringet. Dame 40 år... Anonymkode: 6d188...49c
AprilLudgate Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Litt enklere å gi råd om du legger ut bilde av helfigur En kjole vil jo ikke henge og slenge om du kjøper riktig størrelse. Ang topper så kommer det veldig an på kroppsform.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Ofte når man tar av veldig mange kilo, så henger ikke øynene med. Få noen til å ta bilde av deg. Crop bort hodet ditt. Se på bildet av deg selv som om det skulle være en annen. Du ser nok kjempeflott ut 😊 Når det gjelder klær, så er det lettere å gi tips om du skriver hvilken fasong du har. Er du timeglass, pære, eple eller murstein? Har du store bryster? Trekker du mye rundt magen? Anonymkode: 53201...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå