AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hadde analsex (jeg går ikke på prevensjon) i går kveld. Penishodet hans kom nær vaginaen to ganger (gikk litt inni). Vasket meg med en gang han kom inni meg. Jeg tok angrepille på morgenen, og i morgen skal jeg sette inn kobberspiral for ekstra beskyttelse. Jeg har eggløsning om 8 dager ca., og har nettopp blitt ferdig med mensen for tre dager siden. Jeg føler at sannsynligheten for svangerskap er ekstremt lav, men jeg har veldig mye angst…jeg er så dum som oppførte meg så hensynsløs i går kveld men tenkte at analsex var trygt…eller tryggere. Vi var begge veldig lystne så det ble sånn.😞😞😞 Noen som har noen beroligende ord til meg? Anonymkode: e32f9...5ba
Friluftsmann70 Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Det er vel stort sett ikke noe som skulle tilsi at det er noe sannsynlighet for at du er gravid. Penis må innenfor, så må det være sæd med, og samtidig har du nettopp hatt mensen. Tross dette ,så har du tatt en angrepille. Ser ikke at det skal være noe grunn til nervøsitet. 1
Andro Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 (endret) Det er nok ganske teoretisk at du kan bli gravid ved analsex, selv om det har skjedd at det har rent sæd ned til vaginaen og befruktet kvinner. Det er lite sannsynlig at du skulle vært en av de få. Du burde være mer bekymret for seksualt overførbare sykdommer enn graviditet egentlig, når du har sex uten kondom. Faren er høyere ved analsex, særlig med tanke på hpv-virus og kreftfare. Endret 16. mars 2023 av Andro 1
Topsi Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Kobberspiralen er ekstremt effektiv, ville ikke bekymret meg selv om det kom noe inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå