AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg har bestemt meg for å kutte kaffe, fordi jeg sliter mye med sur mage, og det påvirker livskvaliteten. Noen som har kuttet kaffe og har opplevd at dette har effekt på magen? Hvor lang tid har det evt. tatt før dere har merket bedring? Anonymkode: ed52a...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 Du kutter ned på mengden i løpet av dagen så går det over. Måtte spise et mageregulerende middel en får på apoteket i starten, hele greiene var for j.... syns jeg, var jo så glad i kaffen! Men nå har jeg lært, heller passe mengde kopper enn for mye, fikk jo ikke sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg gjorde. Kutta så godt som all koffeinholdig drikke. Ble kvitt sure oppstøt, men fikk forstoppelse. Kaffe er et godt avføringsmiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): sliter mye med sur mage, Hva er sur mage? Anonymkode: a6361...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå