AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hvorfor er det sånn at man blir hekta på en person selvom man vet at det er feil!😩 Jeg har møtt en fyr og det er så mange røde flagg 🚩🚩 Men likevel er jeg helt besatt. Kan noen gi meg en skikkelig pepptalk og få meg til skjerpe meg. Mannen har vært «singel» i 7 år og har passert 40 år. Han har sagt fra dag en at han bare vil ha sex og ikke fast forhold(!) Han er en GUD i sengen, men har veldig rare preferanser. Han er utrolig sjarmerende, høflig, morsom, kjekk og snakker med flere jenter på snap/tinder, likevel klarer jeg ikke kutte han ut. Vi har hatt sex mange ganger, sist gang sa han at han var veldig glad i meg- når jeg sa at jeg hadde fått følelser ble det mindre og mindre kontakt. Han sa ingenting tilbake, bare fjaser det vekk. Helvete! (Ps, jeg er mye yngre enn han og kommer nylig ut fra ett langt forhold. Dette er veldig merkelig for meg da jeg ikke har vært i sånn relasjon før!) Anonymkode: 80891...986
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Du vet du må kutte han ut for å ikke gå på trynet og bli megasåra og ikke orke å nærme seg nye menn på 12 år. Hvis du sliter så mye med å fjerne deg fra menn med så mange røde flagg så trenger du hjelp i terapi til å bygge opp selvrespekten, kjærligheten for deg selv, og å endre tilknytningsstilen din Anonymkode: ed122...d26 3
Hippogriff Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Du er nødt til å ta ansvar for å beskytte deg selv. Du må ta nok avstand til at du blir kvitt dette hektet. Selv om det skulle bety null kontakt. Det er bare å gjennomføre det, det å overanalysere når og hvordan blir bare en måte å utsette det uunngåelige på. Husk også at hekt ikke er det samme som forelskelse. Det er hjernen din som lurer deg. Du vil jo egentlig ikke ha en slik mann. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Hippogriff skrev (14 timer siden): Du er nødt til å ta ansvar for å beskytte deg selv. Du må ta nok avstand til at du blir kvitt dette hektet. Selv om det skulle bety null kontakt. Det er bare å gjennomføre det, det å overanalysere når og hvordan blir bare en måte å utsette det uunngåelige på. Husk også at hekt ikke er det samme som forelskelse. Det er hjernen din som lurer deg. Du vil jo egentlig ikke ha en slik mann. Takk!! Selvtilliten har absolutt fått seg en knekk og jeg fatter ikke at man kan være så skjønn og god med noen og deretter bare kutte de helt ut. Er det virkelig sånn det er å «date» idag? Har mye å lære skjønner jeg Anonymkode: 80891...986 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk!! Selvtilliten har absolutt fått seg en knekk og jeg fatter ikke at man kan være så skjønn og god med noen og deretter bare kutte de helt ut. Er det virkelig sånn det er å «date» idag? Har mye å lære skjønner jeg Anonymkode: 80891...986 Han har jo vært tydelig fra dag 1 om at han ikke ønsket et forhold? Dette kan du ikke skylde på han.. Anonymkode: 98573...507 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har jo vært tydelig fra dag 1 om at han ikke ønsket et forhold? Dette kan du ikke skylde på han.. Anonymkode: 98573...507 Jeg ville heller ikke ha ett forhold, men så ombestemte jeg meg underveis fordi vi fikk så bra kontakt. Han er ikke veldig tydelig, men han unngår temaet og tøyser det bort hver gang jeg ønsker å snakke om relasjonen vår. Det er nesten verre, for jeg sitter igjen som ett spørsmålstegn. Anonymkode: 80891...986
Andro Skrevet 17. mars 2023 #7 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville heller ikke ha ett forhold, men så ombestemte jeg meg underveis fordi vi fikk så bra kontakt. Han er ikke veldig tydelig, men han unngår temaet og tøyser det bort hver gang jeg ønsker å snakke om relasjonen vår. Det er nesten verre, for jeg sitter igjen som ett spørsmålstegn. Det å ikke ville snakke om det er et tydelig "Nei" fra hans side. Iblant blir vi hekta på illusjonen om hva personen kunne vært, heller enn å konstatere at de mener det bokstavelig når de innleder med at de ikke vil ha noe forhold. Når han ikke vil svare så er det for å ikke jage deg vekk. Ikke fordi han vil ha et forhold, men fordi han trenger en større vikarpool for puling. Du er en bruksgjenstand for ham. Han er glad i det han kan bruke deg til, ikke i selve deg. Sorry. 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Skrevet 17. mars 2023 Andro skrev (37 minutter siden): Det å ikke ville snakke om det er et tydelig "Nei" fra hans side. Iblant blir vi hekta på illusjonen om hva personen kunne vært, heller enn å konstatere at de mener det bokstavelig når de innleder med at de ikke vil ha noe forhold. Når han ikke vil svare så er det for å ikke jage deg vekk. Ikke fordi han vil ha et forhold, men fordi han trenger en større vikarpool for puling. Du er en bruksgjenstand for ham. Han er glad i det han kan bruke deg til, ikke i selve deg. Sorry. Takk, jeg trenger å høre dette fra andre! Jeg vet innerst inne at det du sier er 100% riktig, men tenker hele tiden hva hvis. Det er jo hekt ypperlig for en som er singel og ha flere «faste partnere» Vi har hatt kontakt i veldig lang tid og det er ganske varierende hvor tilgjengelig han er. Det sier vel sitt 😬 Anonymkode: 80891...986 2
MuffinStud Skrevet 17. mars 2023 #9 Skrevet 17. mars 2023 Just because it is simple does not mean it is easy. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk!! Selvtilliten har absolutt fått seg en knekk og jeg fatter ikke at man kan være så skjønn og god med noen og deretter bare kutte de helt ut. Er det virkelig sånn det er å «date» idag? Har mye å lære skjønner jeg Anonymkode: 80891...986 Er desverre mye sånn ja.. Veldig viktig å være føre var, date lenge før sex. Snakke tydelig og åpent om følelser og intensjoner og hvor man står underveis Anonymkode: ed122...d26 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er desverre mye sånn ja.. Veldig viktig å være føre var, date lenge før sex. Snakke tydelig og åpent om følelser og intensjoner og hvor man står underveis Anonymkode: ed122...d26 Det er brutalt. Har inntrykk av at menn sier hva som helst for å sjarmere seg til ett ligg. Anonymkode: 80891...986 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Skrevet 17. mars 2023 Tror du har en litt forvrengt oppfatning av hva en rundbrenner er. De aller færreste av dem er kjip mot damer så lenge damene er medgjørlige, ikke stiller krav og ikke lager drama pga av de får følelser. Hadde rundbrennere vært stygge med damer hadde damene flyktet. Han har vært tydelig med deg om at han ikke vil ha deg for ant enn sex. Det fungerer ikke lenger for deg så da bør du pakke snippsekken og finne på noe annet. Anonymkode: d3415...022 1
Gjest Warrior Skrevet 17. mars 2023 #13 Skrevet 17. mars 2023 (endret) Folk blir hekta på noen på grunn av utseende (de liker det de ser), væremåte og den personen de er, god i senga, god økonomi osv. Helt normalt. Er det forhold du er ute etter så må du bare prøve å date andre og glemme han. For din egen skyld Han har i alle fall ikke gjort noe galt hvis han har sagt at han kun er ute etter sex og ikke noe mer. Det er tross alt helt lovlig og greit så lenge man er ærlig om det. Helt normalt å bare ville ha sex nå for tiden og ikke forhold. Endret 17. mars 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #14 Skrevet 17. mars 2023 Been there done that. Det er snakk om viljestyrke og tid. Si nei til å treffes og tillat deg selv til å sørge litt over at det ikke blir mer. Vær tålmodig for det blir lettere med tiden. Treff andre menn. Menn som vil det samme som deg. Anonymkode: c2450...1bc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #15 Skrevet 17. mars 2023 For meg er en fuckboy en som lurer damer til ligg ved å late som man vil noe mer, men her er han da veldig direkte og ærlig om sine intensjoner Anonymkode: 323f3...a03 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #16 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): For meg er en fuckboy en som lurer damer til ligg ved å late som man vil noe mer, men her er han da veldig direkte og ærlig om sine intensjoner Anonymkode: 323f3...a03 Tja, alt er relativt. Han sier jo ikke rett ut at han bare vil ha sex, men jeg har jo skjønt det etterhvert. Det eneste «ærlige» er jo at han unngår temaet. Men å prate med meg hver dag går visst helt fint. Anonymkode: 80891...986
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 16.3.2023 den 20.02): Hvorfor er det sånn at man blir hekta på en person selvom man vet at det er feil!😩 Jeg har møtt en fyr og det er så mange røde flagg 🚩🚩 Men likevel er jeg helt besatt. Kan noen gi meg en skikkelig pepptalk og få meg til skjerpe meg. Mannen har vært «singel» i 7 år og har passert 40 år. Han har sagt fra dag en at han bare vil ha sex og ikke fast forhold(!) Han er en GUD i sengen, men har veldig rare preferanser. Han er utrolig sjarmerende, høflig, morsom, kjekk og snakker med flere jenter på snap/tinder, likevel klarer jeg ikke kutte han ut. Vi har hatt sex mange ganger, sist gang sa han at han var veldig glad i meg- når jeg sa at jeg hadde fått følelser ble det mindre og mindre kontakt. Han sa ingenting tilbake, bare fjaser det vekk. Helvete! (Ps, jeg er mye yngre enn han og kommer nylig ut fra ett langt forhold. Dette er veldig merkelig for meg da jeg ikke har vært i sånn relasjon før!) Anonymkode: 80891...986 Anonymkode: 7391d...7b8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Skrevet 6. oktober 2023 Hvordan løste du det til slutt? Hva sa han Anonymkode: 7391d...7b8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #19 Skrevet 6. oktober 2023 høres jo nesten ut som det er meg du beskriver joh! hehe. Riktig nok ikke førti helt ennå og ikke vært singel fullt så lenge. Men du skal vite at dette kun handler og taktikk og spill. Med litt erfaring og hodebruk så lærer man hvilke knapper man skal trykke på. Dette betyr riktig nok ikke at han nødvendigvis ikke liker deg, er slem eller noe slikt, han har jo vært ærlig med sine intensjoner. Men skal litt til å få slike til å forplikte seg gitt... Anonymkode: cac2c...490
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 11.20): Takk!! Selvtilliten har absolutt fått seg en knekk og jeg fatter ikke at man kan være så skjønn og god med noen og deretter bare kutte de helt ut. Er det virkelig sånn det er å «date» idag? Har mye å lære skjønner jeg Anonymkode: 80891...986 Han har jo vært ærlig med deg fra dag 1 om at han ikke er ute etter noe seriøst med deg. Han er helt ærlig om at han kun vil ha sex. Det er faktisk ikke han som er problemet, det er deg. Hvis du ikke lenger fikser det som var avtalen, så trekker du deg ut. Hva skal du uansett med en mye eldre kar, finn deg heller en bra mann på din egen alder. Anonymkode: e9cbb...c93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå