AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Isåfall, kan dere si noe om forskjell? Hva var dere fornøyd med begge plasser? Hvor trivdes dere best og hvorfor? Med lokalkontor mener jeg oppfølging av egen portefølje. Anonymkode: d5f8f...794
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har jobbet begge steder. Foretrekker lokalkontor, fordi det er mer fleksibelt. På kontaktsenteret må man søke om fri og fleks, og må forholde seg til telefontid, mens på lokalkontor kan man styre dagene litt mer selv. Fordelen med kontaktsenter er at man aldri tar med jobb hjem. Anonymkode: d0512...3fe
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Jepp. Liker meg best på lokalkontor der jeg er nå, på grunn av at jeg opplever større ansvar, flere muligheter for faglig utvikling, og ikke minst så liker jeg å bygge relasjon med brukerne jeg følger opp over tid. Jeg er også enig med AB før meg i at det er mer fleksibelt. Anonymkode: df84f...024
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Følger. Jeg jobber i Kontaktsenteret 😊 Anonymkode: 5e23f...a77
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Følger. Jeg jobber i Kontaktsenteret 😊 Anonymkode: 5e23f...a77 Hvordan trives du der? Anonymkode: d5f8f...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå