Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall, kan dere si noe om forskjell? Hva var dere fornøyd med begge plasser? 
Hvor trivdes dere best og hvorfor? 

Med lokalkontor mener jeg oppfølging av egen portefølje. 

Anonymkode: d5f8f...794

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet begge steder. Foretrekker lokalkontor, fordi det er mer fleksibelt. På kontaktsenteret må man søke om fri og fleks, og må forholde seg til telefontid, mens på lokalkontor kan man styre dagene litt mer selv. Fordelen med kontaktsenter er at man aldri tar med jobb hjem. 

Anonymkode: d0512...3fe

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Liker meg best på lokalkontor der jeg er nå, på grunn av at jeg opplever større ansvar, flere muligheter for faglig utvikling, og ikke minst så liker jeg å bygge relasjon med brukerne jeg følger opp over tid. Jeg er også enig med AB før meg i at det er mer fleksibelt. 

Anonymkode: df84f...024

AnonymBruker
Skrevet

Følger. Jeg jobber i Kontaktsenteret 😊

Anonymkode: 5e23f...a77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Følger. Jeg jobber i Kontaktsenteret 😊

Anonymkode: 5e23f...a77

Hvordan trives du der? 

Anonymkode: d5f8f...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...