AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hei! Noen som har erfaring med Anniken Binz sitt kurs "MegBoost"? Ønsker å jobbe med selvfølelsen min, men kurset er jo ganske dyrt. Så lurer på om noen har noen erfaringer/har hørt noe om det som de ønsker å dele?🤗 Anonymkode: 7f3bd...671
Donnas Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Lurer på det samme. Synes det er spesielt at det fremstår som at disse lifecoacherne har hjulpet tusenvis av mennesker, mens reelle erfaringer ikke er å oppdrive. Jeg har prøvd et og annet av "disse" kursene, og har ikke blitt en bedre versjon av meg selv - tvert imot.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Donnas skrev (På 23.3.2023 den 22.58): Lurer på det samme. Synes det er spesielt at det fremstår som at disse lifecoacherne har hjulpet tusenvis av mennesker, mens reelle erfaringer ikke er å oppdrive. Jeg har prøvd et og annet av "disse" kursene, og har ikke blitt en bedre versjon av meg selv - tvert imot. Hvilke kurs har du prøvd?🙂 Anonymkode: 7f3bd...671
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har gått kurset Megboost nå våren 2023 og synes det har vært det beste jeg noensinne har gjort! Veldig ulikt andre ting jeg har prøvd, dette var noe som faktisk fungerte. Over tid så ble selvfølelsen og livet bedre, med sine opp og nedturer selvsagt. Har virkelig fått kjenne på at endring kan skje over tid og du får små aha-opplevelser underveis. Nå er jeg ordentlig glad i meg selv og kjenner at jeg er god nok. Fått mer energi, mindre stress og kjenner på en mer positiv tankegang. Kan varmt anbefales ❤️ Anonymkode: 2a25f...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå