lin Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg har en Sunday sweater mohair edition jeg synes ble altfor vid i vrangborden nede. Jeg skal derfor da den opp og strikke på nytt. Jeg strikket str M. Genseren strikkes på pinne 4, og veangborden med pinne 3,5. Bør jeg gå ned til pinne 3? Eller bør jeg felle ned til small (eller xs?) før vrangbord? Eller begge deler? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 Mmm…. Spørs hvor mye mindre du vil ha den. Begge deler blir 2 størrelser mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Nettopp det 😆 fryktelig vanskelig å vite 😅 kanskje bare prøve med pinne 3 først 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2023 Tenker høyt her. For fant fram Ingen Dinkedarer-genseren min, som har samme strikkefasthet og samme størrelse. Begge strikket ovenfra og ned. Sunday str M ender på 232m i bol før vrangbord. Vrangbord strikkes på pinne #,3,5 Ingen Dikkedarer str M har 228m i bol, men felles til 202m før vrangbord som strikkes på pinne #3. Jeg er veldig fornøyd med Ingen Dikkedarer-genseren min👌 så da tror jeg at jeg feller litt på Sunday før vrangbord, ned til str xs som er 208m. Holder meg på pinne 3,5 siden det er det jeg har brukt på ermene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå