Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sad girl
Skrevet

kjæresten min har gjort det slutt med meg etter nesten 4 år sammen. jeg er helt knust. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. er så lei meg! føler meg helt alene. så ensom! han sa han hadde mistet kjæreste følelsene sine for meg. og jeg skjønner at han ikke kan være sammen med meg da. men det er bare så utrolig vondt! vet ikke hva jeg skal gjøre! dette er det verste som kunne hent meg. ikke hadd ejeg fått noen små hint om at noe var galt heller.

var faktisk ingen av vennenen mine som kunne være hos meg heller. sitter her alene. har det så tungt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så trist. Det der er aldri lett. Så dumt at du er alene, det gjør det bare vanskeligere. Har ingen gode råd mot kjærlighetssorg annet enn at jeg vet det blir bedre. Man må bare ta tiden til hjelp, du vil komme over det.

:klem:

Gjest sad girl
Skrevet

han sier han er redd for å miste meg og vil veldig gjerne ha meg som venn. men når skal jeg klare dette? jeg ser jo på han som en kjæreste. hvor lang tid skal det gå? jeg for stadig sms`er av han om hvordan det går og at han er lei seg osv

Skrevet

Det beste for deg er ingen kontakt med ham. Har du kontakt vil du hele tiden håpe på noe mer.

Skrevet
han sier han er redd for å miste meg og vil veldig gjerne ha meg som venn. men når skal  jeg klare dette? jeg ser jo på han som en kjæreste. hvor lang tid skal det gå? jeg for stadig sms`er av han om hvordan det går og at han er lei seg osv

Han gjør nok vondt verre med å holde kontakten med deg mens du er ulykkelig og sørger over bruddet. Han bør forstå at når han dumper noen, ja da kan han "miste" den personen. Det er mange som klarer å være venner i etterkant, men det er sikkert enklest å komme over han dersom dere holder litt avstand først.

Gjest sad girl
Skrevet

ja det er kanskje det beste for begge parter. det er bare så utrolig tundt. synes veldig synd på han også. men han gjør jo det enes riktige å avslutte det når han ikke føler det samme som meg. da hadde han jo holdt meg for narr og uansett hadde det ikke gått. en eller annen gang hadde det sprukket. men er bare så utrolig kjipt at det er skjedd. jeg har fortsatt ett håp om at det skal bli noe, men når man ikke har føleser så har man ikke følesler. han sa også til meg: man vet ikke hva man har mistet før det er borte.

Skrevet

Jeg føler meg deg.. kjærlighetssorg er noe av det vondeste et menneske kan oppleve..

Jeg begynner så smått å fungere igjen..etter at det ble slutt mellom meg og min kjæreste gjennom 7 år i august..

Jeg vil bare si til deg at det går over...mennesket er heldigvis laget sånn..

Skrevet

Kutt ut kontakten med ham. Og omgi deg med mennesker som er glad i deg, mennesker som får deg til å smile og le. Det er den raskeste og beste måten å takle dette på.

-Babyboy

Skrevet
Kutt ut kontakten med ham. Og omgi deg med mennesker som er glad i deg, mennesker som får deg til å smile og le. Det er den raskeste og beste måten å takle dette på.

-Babyboy

Skriver under på den :klem:

Skrevet
Jeg føler meg deg.. kjærlighetssorg er noe av det vondeste et menneske kan oppleve..

Jeg begynner så smått å fungere igjen..etter at det ble slutt mellom meg og min kjæreste gjennom 7 år i august..

Jeg vil bare si til deg at det går over...mennesket er heldigvis laget sånn..

Håper du har rett 23 år å jeg dro for 5 dager siden er snart i Kina føler jeg.
Skrevet

Slikt er alltid vanskelig, men tro det eller ei; du vil komme over det, i hvertfall vil hverdagen bli lettere fra dag til dag. Tiden leger, som kjent, alle sår. Prøv å hold deg unna ham mest mulig, og fokuser på andre ting. Omgi deg med mennesker som gjør deg glad. Det vil lønne seg i det lange løp.

Lykke til! :klem:

Skrevet

Vend det til noe positivt. Nå har du muligheten og friheten til å finne deg en ny kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...