Gå til innhold

Er det turnoff å sende mld først?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flauet meg så utrolig ut. Jeg har vært gift i ti år og er nå skilt. Jeg og eksmannen er begge litt konservativ, så denne dating delen er jeg ikke særlig kjent med. Jeg har ingen mannlige venner og har aldri hatt noe særlig med menn å gjøre. 

Men så for et par mnd siden var det en mann som la meg til i sosiale medier. Han er så utrolig fin. Veldig hyggelig å prate med og jeg gikk med på å ta en kaffe. 

Men jeg føler meg som en tenåring. Jeg vet ikke hvordsn å kommunisere. Har hørt at det ikke er innafor å virke desperat, så man må for guds skyld ikke sende mld først. Og det gjør jeg ikke heller. Jeg sender sjeldent først, men helt ærlig om noen skulle sett meldingene våre, ser det ut som en konkurranse om å være mest kald. Han har tydeligvis flørtet med meg også, det måtte han innrømme til meg og det har ikke jeg skjønt. 

Jeg klarte ikke slutte å smile da vi møttes. Og etter det har jeg tenkt mye på ham og ja.. Jeg har bare lyst til å sende mld og være komfortabel. Det er ikke meg å være veldig tilbakeholden. 

Idk.. Han virker som en fin fyr, men merker det ikke er meg med alle disse reglene. Jeg vil egentlig ikke at han skal tenke at jeg er teit eller rar. Og det blir jeg jo om det skal være så vanskelig.. 

Så jeg må egentlig spørre menn her. Hva tenker du om å få mld eller snap fra ei jente? Er det turnoff om du forstår at hun er interessert? (ja jeg formulerer det slik, for jeg har ingen planer om å si det). 

Anonymkode: 95138...9c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det virkelig noe å si hvem som sender først? Du er jo voksen.

De fleste menn liker at kvinner tar initiativ.

Anonymkode: bdd15...ffe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det virker som en konkurranse i å være mest kald mellom dere så er han ikke veldig seriøs eller interessert. Finn en annen :)

Anonymkode: 1f0ba...a70

AnonymBruker
Skrevet

Flere mnd siden dere møttes og han har fortsatt ikke bedt deg på ny date? Dropp han

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det som føles naturlig for deg. Bare pass på å ikke gå alt for fort frem bare. 

Er jo forskjell på å ta kontakt og mase da. Send en melding,  og si du syntes det var hyggelig sist, og håper dere kan gjenta det snart

Anonymkode: 6d046...9c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flere mnd siden dere møttes og han har fortsatt ikke bedt deg på ny date? Dropp han

Å nei. Møttes for noen dager siden bare. Og da var d første gangen siden vi ble kjent for et par mnd siden. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det virker som en konkurranse i å være mest kald mellom dere så er han ikke veldig seriøs eller interessert. Finn en annen :)

Ja:/ han er ikke sånn på tlf ihvertfall, der skravler han i et sett. Vi snakkes flere ganger i uken. Har det noe å si? 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har det virkelig noe å si hvem som sender først? Du er jo voksen.

De fleste menn liker at kvinner tar initiativ.

Anonymkode: bdd15...ffe

Okay, 😊

Anonymkode: 95138...9c2

Skrevet

Synes du skal sende

Skrevet

Kjør på! Har aldri fått negativ respons på å vise interesse.

• Liker 1
Skrevet

det er forskjell på å ta kontakt og å mase :) menn liker også oppmerksomhet, og «regelen» om at menn skal ta kontakt først er utgått og den er det bare å kaste på bålet. Det som er turn-off er mas, i form av mange meldinger på rad uten at han har svart, av typen «hvorfor svarer du ikke??» etc. Både menn og kvinner synes nok det er turnoff.. men det er noe helt annet enn å ta kontakt etter en date ! kjør på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...