AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har vært det en gang. Når jeg var 19 år. Har hatt noen korte forhold hvor jeg trodde jeg var forelsket i dem.Men jeg var egentlig ikke det. Kvinne 42 . Anonymkode: 075d7...958
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Sånn sommerfugler i magen følelse ? Et par ganger i ungdommen , men ikke som voksen . Anonymkode: 6cfb5...bc8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Ja. Det gikk heldigvis over. Slitsomt. Anonymkode: 62329...a7f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Ja to ganger. De andre 2 gangene var mer betatthet hvor jeg trodde jeg var forelsket men det gikk fort over Anonymkode: 22f59...cae
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånn sommerfugler i magen følelse ? Et par ganger i ungdommen , men ikke som voksen . Anonymkode: 6cfb5...bc8 Akkk så kjedelig! Er det sånn det er med alderen? Må man bli kjæreste med noen av kun fornuft og ikke sommerfugler i magen? Anonymkode: 22f59...cae
svartkatt Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 Jada.. men jeg tenker at det oppleves litt annerledes etterhvert som man blir eldre..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 Ja,én gang har jeg vært stormende forelsket. Sånn skikkelig miste matlysten,vondt i magen,forelsket. Dessverre var han en psykopat av dimensjoner,og han klarte nesten å ødelegge meg før jeg kom meg unna. Anonymkode: 331f2...7cb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkk så kjedelig! Er det sånn det er med alderen? Må man bli kjæreste med noen av kun fornuft og ikke sommerfugler i magen? Anonymkode: 22f59...cae Jeg aner ikke , men vil si jeg ble sammen med min mann mest av fornuft ihvertfall . Var sammen med en skikkelig dritt før han , så var det lett å prøve å holde på han som jeg skjønte var et fornuftig valg . Problemet er nå 15 år etterpå hvor jeg er lei av å leve i et forhold uten følelser 😭 Anonymkode: 6cfb5...bc8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Skrevet 16. mars 2023 Ja, i mannen min da vi var nyforelsket. Herlig følelse. Kan fortsatt kjenne sitring i magen når vi har vert fra hverandre og jeg tenker på han. Vi har vert sammen i flere tiår. Anonymkode: b2080...ef5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #12 Skrevet 16. mars 2023 Ja, flere ganger. Anonymkode: 65dc0...a86
Anonymburker Skrevet 16. mars 2023 #13 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært det en gang. Når jeg var 19 år. Har hatt noen korte forhold hvor jeg trodde jeg var forelsket i dem.Men jeg var egentlig ikke det. Kvinne 42 . Anonymkode: 075d7...958 Ja, det var kun jævlig kjipt og ikke noe annet.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 Dere som syns forelskelse er kjipt? Hvordan føles det i kroppen deres når dere er forelska? Er det ikke bobler i hele kroppen og masse glede? Og hvorfor er det kjipt å være forelska? Jeg syns det er det beste og mest ekstatiske i verden selvom man kan bli litt sprø og selvom man blir såra til slutt så er det herlig mens det varer og jeg håper inderlig å få oppleve å være forelsket igjen Anonymkode: 22f59...cae 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #15 Skrevet 16. mars 2023 Ja, flere ganger, men for det meste da jeg var yngre (15-22 ish) lite som voksen, er i et langvarig fast forhold. En fantastisk følelse samtidig som den gjør deg skjør og sårbar. Anonymkode: d1c17...13c
Trolltunge Skrevet 16. mars 2023 #16 Skrevet 16. mars 2023 (endret) Ja tre ganger. Var i forhold med alle tre. Ene drepte følelsene mine ganske kjapt, ene var jeg egentlig gal etter fremdeles da jeg fant ut at det ikke var et sunt forhold, og gikk, og så min mann, der jeg 20 år etter at vi traff hverandre fremdeles kjenner sommerfugler innimellom. Jeg har aldri vært ulykkelig forelsket på den måten at det ikke ble gjengjeld. Vært heldig slik, og angående at jeg etter så mange år fremdeles kan krible angående ham jeg er gift med. Nr to er eneste skikkelige kjærlighetssorg jeg har vært gjennom, men jeg valgte det selv. Endret 16. mars 2023 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #17 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har det! Når jeg ble kjent med han som senere ble mannen min. Jeg var 34 år og det siste jeg skulle ha, var en mann. På treningen var det en fyr som var snill og grei, og ikke pågående, jeg syns han var helt alminnelig. Men vi ble kjent, og etterhvert venner, og plutselig en dag gikk det opp for meg at jeg var forelsket. Begge ble sånn superfjortis-forelsket, man blir nesten psykotisk! Jeg klarte ikke å tenke på noe annet, gikk med telefonen klistret i hånden og ventet på mld fra han, det samme gjorde han. Gikk bare å smilte, jeg svevde. Det var sommerfugler i magen, skikkelig sug i magen når jeg så han osv. På den andre siden kom det noen negative tanker, følte at det var for bra til å være ekte, på en måte. Det var utrolig slitsomt, og deilig - og på en måte er det godt at det roet seg, selv om jeg noen ganger kan savne den følelsen litt, men så ser jeg på han, og sommerfuglene er der ennå, etter 8 år❤️ Jeg trodde ikke voksne fikk sånne følelser, men det kan man. Anonymkode: cbaab...279
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #18 Skrevet 16. mars 2023 Ja, er det nå🥰 Mange år siden sist, hadde nesten mistet troen på at det kunne skje igjen. Men så plutselig skjedde det likevel. Anonymkode: 9a9ec...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå