AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hei! I den siste uken nå, så er jeg tung i brystet og merker det spesielt når jeg sitter oppreist, og når jeg slapper helt av. Mulig jeg anspenner meg mye. Gjør ikke vondt, men det blir også ømt. Har vært mye stress den siste mnd, og i tillegg mye angstanfall. Noen som har vært borte i slikt? Anonymkode: 58069...cd5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! I den siste uken nå, så er jeg tung i brystet og merker det spesielt når jeg sitter oppreist, og når jeg slapper helt av. Mulig jeg anspenner meg mye. Gjør ikke vondt, men det blir også ømt. Har vært mye stress den siste mnd, og i tillegg mye angstanfall. Noen som har vært borte i slikt? Anonymkode: 58069...cd5 Jeg har det sånn. Men får veldig tung pust av der. Har du det? Anonymkode: 4cf18...93b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det sånn. Men får veldig tung pust av der. Har du det? Anonymkode: 4cf18...93b Ja får også tung pust. Anstrenger meg veldig Anonymkode: 58069...cd5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja får også tung pust. Anstrenger meg veldig Anonymkode: 58069...cd5 Jeg går til fysioterapeut, og hun sier det er pga jeg er så anspent. Så er nok vanlig. Men er skikkelig ubehagelig når det er tungt å puste! Kjenner du på det hele dagen? jeg sliter også med angst og mye stress. Anonymkode: 4cf18...93b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg går til fysioterapeut, og hun sier det er pga jeg er så anspent. Så er nok vanlig. Men er skikkelig ubehagelig når det er tungt å puste! Kjenner du på det hele dagen? jeg sliter også med angst og mye stress. Anonymkode: 4cf18...93b Jeg har gått til fysioterapeut og går nå til kiropraktor. Begynte med den tungheten i brystet etter jeg var ho kiropraktor sist fredag. Men ja veldig ubehagelig.. kjenner det mest når jeg skal opp å gå, og så sette meg ned. Det er da det blir tungt og puste eller hvis jeg gjør små ting som å sminke meg eller å dusje. Anstrenger meg veldig i skuldrene Anonymkode: 58069...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå