Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått jobb .... hurra 😊🥂 men har ingen anelse om hva jeg bør forvente i lønn. Arbeidsgiver har heller ikke sagt hva lønnen blir, men at den vil stå i kontakten som jeg skal få etter oppstart.

Jeg har ikke jobbet som miljøarbeider før. Dette er en privat aktør. Jeg er godt voksen og har barn. Jobbet innen helse før. 

Vær så snill ikke henvis til tabeller og nettsider. Ønsker helt konkret, hvis du er miljøarbeider- hvor mye tjener du? Hva bør jeg forvente av startlønn og bør lønnen forhandles først?

Anonymkode: 86094...865

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått jobb .... hurra 😊🥂 men har ingen anelse om hva jeg bør forvente i lønn. Arbeidsgiver har heller ikke sagt hva lønnen blir, men at den vil stå i kontakten som jeg skal få etter oppstart.

Jeg har ikke jobbet som miljøarbeider før. Dette er en privat aktør. Jeg er godt voksen og har barn. Jobbet innen helse før. 

Vær så snill ikke henvis til tabeller og nettsider. Ønsker helt konkret, hvis du er miljøarbeider- hvor mye tjener du? Hva bør jeg forvente av startlønn og bør lønnen forhandles først?

Er det i psykatri?

Anonymkode: 1f59d...26e

Skrevet

Har du fagbrev?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det i psykatri?

Anonymkode: 1f59d...26e

Hei,

Det er på institusjon for ungdom;)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Andro said:

Har du fagbrev?

Nei, har bachelor grad innen administrasjon og ledelse. Samt to år til med div høyere utdanning ;)

Skrevet

Da har du ingen relevant utdanning, og grunnlønna for ufaglærte er på 325.000.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke opplyst lønn før du takket ja? Private inst. betaler ofte dårlig (under ks). 

Anonymkode: 95f04...a1c

AnonymBruker
Skrevet

Hva var kravet til kvalifikasjoner/ utdanning da du søkte? Måtte man ha bachelor slik miljøterapeuter i skole må? 

En miljøterp i skolen, i KS systemet med 8 års ansiennitet har minstelønn på 494 000,- som et eksempel. 

Anonymkode: 1fc2e...5cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet som miljøarbeider (mulig tittelen på kontrakten var miljøterapeut, har urelevant bachelor) i 2015, hadde da tjent 570 året før inkl alt av tillegg. Gikk ned hundre tusen da jeg gikk over til kontorjobb 🙄

Anonymkode: 53c86...e0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg sluttet som miljøarbeider (mulig tittelen på kontrakten var miljøterapeut, har urelevant bachelor) i 2015, hadde da tjent 570 året før inkl alt av tillegg. Gikk ned hundre tusen da jeg gikk over til kontorjobb 🙄

Anonymkode: 53c86...e0f

Vet du hva timelønn uten tillegg var?☺️

Anonymkode: 3831a...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...