AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hva tenker dere damer om dette her: Ville dere ha helst vært sammen med en lat og rik mann eller en fyr som tjener 450 000 kroner i året men er hardt arbeidende? De begge to har likt utsendet og er like hyggelige og sjarmerende. Anonymkode: 002c4...ba1
Eva-Lena Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Jeg driter i hvilken jobb og hva han tjener. For min del kan han sope fortauene i gata og tjene lite. Kjemien er viktigst for meg og at han ikke er noen luksusfellen kandidat som bor hjemme hos foreldrene sine. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Man blir ikke rik hvis man er lat. Jeg velger heller en rik mann. Rikdom viser at han er arbeidsom og smart. Han vet hvordan han får maks ut av sin arbeidskraft og sin tid. Han er effektiv og målrettet. En som som jobber hardt men likevel bare tjener 400k, jobber feil eller er ekstremt ineffektiv. Det er ikke attraktivt spør du meg. Anonymkode: e42a9...eb7 3
hva tenker dere om Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man blir ikke rik hvis man er lat. Jeg velger heller en rik mann. Rikdom viser at han er arbeidsom og smart. Han vet hvordan han får maks ut av sin arbeidskraft og sin tid. Han er effektiv og målrettet. En som som jobber hardt men likevel bare tjener 400k, jobber feil eller er ekstremt ineffektiv. Det er ikke attraktivt spør du meg. Anonymkode: e42a9...eb7 Da er det nettopp kvalitetene du liker ved han og ikke pengene. Det mange som arver mye penger. Eller de sykt få som vinner i lotto. Er ikke en majoritet, men de finnes jo og de kan være late.
Hippogriff Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 Jeg er ikke interessert i å forsørge en mann. Han kan godt tjene mindre enn meg, men må være i stand til å bidra økonomisk. En lat mann kunne ikke levd med meg, og jeg kunne ikke levd med ham. 1
Grüner Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 (endret) For golddiggere er status og økonomi hos partneren alfa og omega, men for de fleste andre er nok personligheten og hvordan dere klikker sammen det viktigste. Men hvis partneren har dårlig arbeidsmoral er det litt turn-off, det samme hvis partneren har så dårlig økonomi at jeg nærmest må forsørge vedkommende. Dårlig psykisk helse er også turn-off. Endret 16. mars 2023 av Grüner 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 Siden du nevner lat som motsetning til hardtarbeidende lurer jeg på om du mener bare lat i jobbsammenheng? Eller mener du tiltaksløs og aldri med på noe ellers på fritiden eller ferie også? For jeg kunne fint levd med en rik mann som var lat på jobb eller ville slappe av etter jobb, så lenge han ikke var totalt tiltaksløs i andre sammenhenger. Jeg kan bruke pengene hans å gjøre alt jeg vil og komme hjem til han på sofaen er bare koselig det, men han må se bra ut og ikke være en tjukk slask selvom han er lat. En hardtarbeidende mann kan være et minus hvis de jobber så mye at de aldri er hjemme, er sure og stressa og syns det bare er til bry at jeg eksisterer. Har bodd med en mann som var gift med jobben og da spilte det ingen rolle at han tjente godt for han hadde aldri tid og overskudd til meg og klarte ikke snakke om andre emner enn jobben sin 24/7. Så jeg må nok si lat og rik enn hardtarbeidende og rik eller hardtarbeidende og fattig, på den betingelse at den late mannen ikke er lat seksuelt eller når vi skal dra på ferie å oppleve ting. Anonymkode: d4b81...249 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): en fyr som tjener 450 000 kroner i året men er hardt arbeidende. Anonymkode: 002c4...ba1 10 av 10 ganger. Anonymkode: 83b43...182 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva tenker dere damer om dette her: Ville dere ha helst vært sammen med en lat og rik mann eller en fyr som tjener 450 000 kroner i året men er hardt arbeidende? De begge to har likt utsendet og er like hyggelige og sjarmerende. Anonymkode: 002c4...ba1 Overfladisk? Du unngår jo det viktigste. Hvem av de har man best kjemi med? Det er svaret. Ikke om hvor hardt han arbeider eller hvor mye penger han har på konto, så lenge han klarer å forsørge seg selv. Poenget er. Det er umulig å velge det før man hadde blitt kjent med vedkommende, og med andre kriterier enn det du lister opp her. Det er mange ting som skal klaffe og kommer før på listen enn dine nevnte valg. Anonymkode: 288e8...33a 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Skrevet 17. mars 2023 Jeg hadde ikke orket lat mann, så svaret er for min del enkelt. Ingen penger kunne veid opp for lat mann. En mann med driv i takk! 450000 er ingen elendig lønn heller. Pluss på min lønn og at jeg også har mye driv i meg, jeg hadde ikke vært redd for at vi ikke skulle klare oss godt da. Anonymkode: 0e7cb...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #13 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg velger heller en rik mann. Rikdom viser at han er arbeidsom og smart. Han vet hvordan han får maks ut av sin arbeidskraft og sin tid. Han er effektiv og målrettet. En som som jobber hardt men likevel bare tjener 400k, jobber feil eller er ekstremt ineffektiv. For en motbydelig holdning og totalt uintelligent argument! Skjønner godt at du er avhengig av en forsørger. Anonymkode: 0afb0...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #14 Skrevet 17. mars 2023 Å være rik kan gi en frihet til å utvikle andre deler av intellektet, som ofte er en fordel. å være fattig er jo bevist å senke iq med 10 poeng. Så å være rik KAN gi en stor fordel, men det betyr ikke automatisk at jeg hadde valgt den rike. Det er jo ikke mine penger uansett, og jeg er ikke komfortabel med å leve på andre. Anonymkode: 398d2...54b 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #15 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Man blir ikke rik hvis man er lat. Jeg velger heller en rik mann. Rikdom viser at han er arbeidsom og smart. Han vet hvordan han får maks ut av sin arbeidskraft og sin tid. Han er effektiv og målrettet. En som som jobber hardt men likevel bare tjener 400k, jobber feil eller er ekstremt ineffektiv. Det er ikke attraktivt spør du meg. Anonymkode: e42a9...eb7 Hørt om arv? Vinne i Eurolotto? Anonymkode: 2949a...326 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #16 Skrevet 17. mars 2023 Samme mann men den ene med mye penger den andre ikke. Da velger man med penger 😉 Anonymkode: bbd95...0a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #17 Skrevet 17. mars 2023 Penger har jeg nok av selv så det er ikke en faktor. Latskap derimot gidder jeg ikke. Anonymkode: a6f9c...56f 1
flusa Skrevet 17. mars 2023 #18 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva tenker dere damer om dette her: Ville dere ha helst vært sammen med en lat og rik mann eller en fyr som tjener 450 000 kroner i året men er hardt arbeidende? De begge to har likt utsendet og er like hyggelige og sjarmerende. Anonymkode: 002c4...ba1 Den jeg kommer godt overens med.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 Jeg kan forsørge meg selv, så penger er ingen faktor for meg. Anonymkode: cb9e2...ccf
Engel Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 Han med god personlighet og som jeg har kjemi med. Jeg liker ikke late mennesker, så hadde da neppe passset med han rike. Tjener mine egne penger så det er ikke noe problem at en mann tjener mindre enn meg. Det viktige er at han trives i jobben sin, og har kontroll på økonomien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå