Gå til innhold

Menn (og damer som liker damer), hva er det mest sexy ikke-seksuelle ei dame kan gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan du bli tent/mer interessert i et kvinnfolk av at hun gjør, som ikke normalt regnes som sexy?

Anonymkode: 9bcf7...8a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å le

Anonymkode: 1fad6...790

• Liker 4
Skrevet

Det handler i stor grad om å være godt selskap ;) Humor og intelligens er sexy i mine øyne.

• Liker 3
Skrevet

Smil og le, er så sexy og vakkert

AnonymBruker
Skrevet

Intelligens. At de er utadvendt. Ler høyt. Tar plass. Avbryter menn i samtaler og møter. 

Anonymkode: 3c783...a0b

• Liker 4
Skrevet

Jeg har merka at jeg nesten helt automatisk blir interessert i damer som kjører snowboard lol. Synes det er veldig snodig, skjønner det ikke selv. Når man kjører snowboard har man jo masse klær, hjelm og briller. Vet jo ikke hvordan hun ser ut en gang. Og vet jo ikke hvordan hun er som person. Men ser jeg en skapning med kvinnelig fasong som har god kontroll på brettet, og fletter eller hestehale som henger ut under hjelmen, så merker jeg en tiltrekning som er større enn den kanskje burde være. Litt det samme med damer på surfebrett. Kan jo seff ha noe med at jeg er glad i snowboard selv. Men merker ikke samme greia med damer og andre interesser jeg har.

Poenget er at jeg tror at her får du like mange svar som det finnes folk.

Ellers slik på generell basis, så er det at hun er artig og interessant å prate/henge med, og at hun viser interesse for å henge med meg. Og at hun er litt "tøff" på en måte. Og klarer å fikse småting selv, ikke må mase på meg hele tiden. Litt handy rett og slett. Ser jeg ei som skifter dekk på bilen sin selv, eller klarer å skru i en skru for å henge opp speil, så liker jeg henne nok littegrann bedre enn før jeg så henne gjøre dette.

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Ei dame som kan gjøre noe alene. Åpenbart helt alene. Det vekker min nysgjerrighet, for det er så sjelden. En generell og litt seksuell nysgjerrighet vekkes av en slik selvstendighet. Ikke fordi jeg tenker at hun må være singel, men fordi det er så ubegripelig sjelden å se. (Tenker ikke på å skifte lyspærer eller skifte dekk på bilen, jeg tenker på aktiviteter hvor du normalt sett forventer ei venninne eller en type ved siden av)

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Smile/le som andre her sier. Og tørre å ta plass uten at hun gjør for mye ut av seg. Det viser at hun har selvtillit og samtidig er ydmyk.

Anonymkode: 57151...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Bustete hår om morgnen.

Anonymkode: bde77...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Ei dame som kan gjøre noe alene. Åpenbart helt alene. Det vekker min nysgjerrighet, for det er så sjelden. En generell og litt seksuell nysgjerrighet vekkes av en slik selvstendighet. Ikke fordi jeg tenker at hun må være singel, men fordi det er så ubegripelig sjelden å se. (Tenker ikke på å skifte lyspærer eller skifte dekk på bilen, jeg tenker på aktiviteter hvor du normalt sett forventer ei venninne eller en type ved siden av)

Hva slags type ting kan det være da? 

Anonymkode: 7b8d2...67d

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva slags type ting kan det være da? 

Anonymkode: 7b8d2...67d

Alt mulig egentlig, eksempelvis sitte alene på et bibliotek, trene alene, gå tur alene, sitte alene i en park, være alene på restaurant, handle alene i butikken, dra på ferie alene, fjelltur alene. Det er mange ulike grader av selvstendighet i disse aktivitetene. I mange tilfeller kan du ikke vite om vedkommende faktisk er alene selvfølgelig. Men av en eller annen merkelig grunn så innbiller jeg meg at jeg føler når noen er alene. Tar sikkert feil mange ganger, men likevel. Kanskje er det et slags fellesskap, en felles forståelse. Jeg trives godt selv med å være alene, trenger det av og til. 

AnonymBruker
Skrevet

Fletter i håret

• Liker 1
Skrevet

Lage flesk og duppe til meg👍 Blir aldri feil.

• Liker 2
Skrevet

For meg - ingenting som slår et direkte og smilende blikk som bare sier litt sånn, hey - jeg liker deg, prate?  DET er sexy! 🥵

Skrevet
Einus skrev (48 minutter siden):

Lage flesk og duppe til meg👍 Blir aldri feil.

Kjell Bjarne? ♥️

• Liker 7
Skrevet

Å gi følelsen av at man har hele deres fulle oppmerksomehet. Sette seg ned sammen med meg og bare sitte i solen side ved side, og bare være oss to i verden. Et smil med leende øyne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Paramount skrev (9 timer siden):

Alt mulig egentlig, eksempelvis sitte alene på et bibliotek, trene alene, gå tur alene, sitte alene i en park, være alene på restaurant, handle alene i butikken, dra på ferie alene, fjelltur alene. Det er mange ulike grader av selvstendighet i disse aktivitetene. I mange tilfeller kan du ikke vite om vedkommende faktisk er alene selvfølgelig. Men av en eller annen merkelig grunn så innbiller jeg meg at jeg føler når noen er alene. Tar sikkert feil mange ganger, men likevel. Kanskje er det et slags fellesskap, en felles forståelse. Jeg trives godt selv med å være alene, trenger det av og til. 

Jeg gjør mange av disse tingene alene. Å dra på ferie alene er faktisk veldig deilig! Man får kjenne på sin egen uavhengighet, og du får en mestringsfølelse du vokser på som menneske. Selvsagt er det koseligste å dra sammen med noen, men når det ikke har passet seg sånn, har ikke det stoppet meg fra å reise.
Jeg anbefaler alle å ta en ferie alene en eller annen gang i løpet av livet, om det så "bare" er en uke ved et basseng på Granka. Man trenger ikke noe mer enn det for å kjenne på hvor deilig det er å være i sitt eget selskap og ta ting i ditt eget tempo. Jeg garanterer at du ikke er den eneste som er der alene.

• Liker 3
Gjest Jon Are
Skrevet

At hun er ekte. Viser ekte følelser.ikle søker oppmerksomhet hos andre menn.  Er glad i dyr . Liker ikke at de bruker for mye sminke eller er for opptatt av utseende. Syns det kan være litt sexy med en vid utvasket joggebukse. Og masse humor. Merkelig at det faktisk er vanskelig å få tak i slike damer.

AnonymBruker
Skrevet
Jon Are skrev (4 timer siden):

At hun er ekte. Viser ekte følelser.ikle søker oppmerksomhet hos andre menn.  Er glad i dyr . Liker ikke at de bruker for mye sminke eller er for opptatt av utseende. Syns det kan være litt sexy med en vid utvasket joggebukse. Og masse humor. Merkelig at det faktisk er vanskelig å få tak i slike damer.

Sexy vid utvasket joggebukse er jo min stil i et nøtteskall

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...