Gå til innhold

Velge fettsuging eller vektnedgang og bryst/rumpeforstørrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere fødsler samt tidens tann er jeg såpass misfornøyd med kroppens utseende at jeg kjenner at jeg skal gjøre noe drastisk. 
Jeg er i dag normalvektig, men har stor fettansamling på magen og hofter som jeg vil bli kvitt.

Jeg har tidligere gått litt ned i vekt med resultat i at brystene ble mindre. Magen ble litt mindre, men det var tydelig at jeg måtte ned 10kg+ om det skulle ha nok innvirkning.

Vurderer nå om jeg skal spandere på meg fettsuging av meg og hofter.

Alternativt vil være å gå ned kraftig i vekt, men da ta en brystforstørrelse og sannsynligvis rumpa også, da jeg ikke liker å få spinkel rumpe.

Hva ville dere valgt? Er det noe annet her jeg ikke har tenkt på?

(trenger ikke svar fra dem som er imot plastikkirurgi…)

Anonymkode: 43439...a9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller gått ALL inn med kosthold og styrketrening.  

Anonymkode: e2eb8...3b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ville heller gått ALL inn med kosthold og styrketrening.  

Anonymkode: e2eb8...3b1

Det hjelper meg ikke. Brystene forsvinner og rumpa blir mindre…

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Etter flere fødsler samt tidens tann er jeg såpass misfornøyd med kroppens utseende at jeg kjenner at jeg skal gjøre noe drastisk. 
Jeg er i dag normalvektig, men har stor fettansamling på magen og hofter som jeg vil bli kvitt.

Jeg har tidligere gått litt ned i vekt med resultat i at brystene ble mindre. Magen ble litt mindre, men det var tydelig at jeg måtte ned 10kg+ om det skulle ha nok innvirkning.

Vurderer nå om jeg skal spandere på meg fettsuging av meg og hofter.

Alternativt vil være å gå ned kraftig i vekt, men da ta en brystforstørrelse og sannsynligvis rumpa også, da jeg ikke liker å få spinkel rumpe.

Hva ville dere valgt? Er det noe annet her jeg ikke har tenkt på?

(trenger ikke svar fra dem som er imot plastikkirurgi…)

Jeg ville valgt å gå ned i vekt ved kosthold og fysisk aktivitet, og latt brystene være i fred.

Anonymkode: dc77d...062

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Endring av kostholdet er mye mer effektivt enn Fettsuging. Jeg var på konsultasjon for fettsuging og de sa at det kun er underhudsfettet som kan fettsuges, altså det som ligger mellom huden og musklene. Mens der den største ansamlingen av fett egentlig er er i buken, bukfettet og det går ikke ann å fettsuge. Først tenkte jeg det var bare tull og sprøyt men et år senere fikk jeg type som inspirerte meg til kostholdsendring og magefettet og hoftefettet forsvant i raskt tempo. Nå har jeg en kropp jeg aldri kunne oppnådd med fettsuging! I tillegg er fettsuging kjent for å gi slapp hud og ujevn overflate. 

Kutt ut alt av sukker, godis og potetgull. Kutt ut så mye du kan av prosessert mat, unngå Toro, bacon, junkfood, frossenpizza, nudler. Unngå loff og hvit pasta. Drikk kun vann og i værste fall te, ikke saft eller Juice 

Jeg har ikke trengt å løpe en kilometer på tredemølle men er nå nesten like slank og fit som om jeg skulle ha gjort det 

Fettsuging er bortkasta penger og gir deg uansett ikke resultatet du vil ha 

Anonymkode: 41ccc...f44

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Unngå brystforstørrelse og rumpeforstørrelse. Du tror bare at du trenger det pga de ti siste årenes opererte skjønnhetsideal. Til og med de som startet det idealet har tatt ut implantatene nå. Nå er heroin chick looken in igjen, den uten kvinnelige former. 

Anonymkode: 41ccc...f44

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert fettfrysing??

Anonymkode: 384e7...666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...