AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hei, Mitt første barn har fått tilbud om barnehageplass. Vi står på venteliste i barnehagen vi ønsker. Forstår at jeg må svare ja til plassen vi har fått? Men beholder vi plassen på ventelisten til den andre barnehagen? Har ikke funnet ut hvor vi er på ventelisten. Både ringt og sendt e-post til barnehagen, ingen svar. Dette er Bergen, oppstart i august. Anonymkode: efdde...4f9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei, Mitt første barn har fått tilbud om barnehageplass. Vi står på venteliste i barnehagen vi ønsker. Forstår at jeg må svare ja til plassen vi har fått? Men beholder vi plassen på ventelisten til den andre barnehagen? Har ikke funnet ut hvor vi er på ventelisten. Både ringt og sendt e-post til barnehagen, ingen svar. Dette er Bergen, oppstart i august. Anonymkode: efdde...4f9 Du må svare ja, ellers risikerer du å stå uten barnehageplass. Tror det kan være mulig å stå på venteliste, men det må du nesten sjekke med barnehagen. Vil tro du får svar på henvendelsen etterhvert. Anonymkode: 3c59b...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Jeg mener vi kunne svare «ja, men stå på venteliste». Fikk plass i nr 1 barnehagen rett før oppstart. Bergen Anonymkode: 93163...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 I Oslo må man takke ja til plassen man får, deretter levere ny søknad med den barnehagen man egentlig ønsker. Da står man på venteliste på den. Anonymkode: 5509d...913 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Mitt første barn har fått tilbud om barnehageplass. Vi står på venteliste i barnehagen vi ønsker. Forstår at jeg må svare ja til plassen vi har fått? Men beholder vi plassen på ventelisten til den andre barnehagen? Har ikke funnet ut hvor vi er på ventelisten. Både ringt og sendt e-post til barnehagen, ingen svar. Dette er Bergen, oppstart i august. Anonymkode: efdde...4f9 Du må takke ja til plassen du har fått, og så skal det også være et alternativ å velge å fortsatt stå på venteliste til barnehagen dere har på førsteplass. Bergen her også. Anonymkode: aa200...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Øygarden kommune her. Likt som de over; kunne takke ja men fremdeles stå på venteliste. Var eget svaralternativ. Anonymkode: 0a9ac...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå