Gå til innhold

Kurs i meditasjon - erfaringer og tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har lenge ønsket å bli en roligere person og ønsker derfor å begynne med meditasjon, men sliter litt med å finne ut hvor jeg skal begynne. Det finnes jo tusenvis av kurs hvis man øsker, men mye er litt "ymse" og ønsker å finne en seriøs aktør, ikke bare en selverklært ekspert som driver et enkeltmannsforetak.

har noen tips hvor jeg kan begynne, eventuelt gode erfaringer fra noen som driver seriøst? :) 

Anonymkode: cfbb6...723

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei,

jeg har lenge ønsket å bli en roligere person og ønsker derfor å begynne med meditasjon, men sliter litt med å finne ut hvor jeg skal begynne. Det finnes jo tusenvis av kurs hvis man øsker, men mye er litt "ymse" og ønsker å finne en seriøs aktør, ikke bare en selverklært ekspert som driver et enkeltmannsforetak.

har noen tips hvor jeg kan begynne, eventuelt gode erfaringer fra noen som driver seriøst? :) 

Bor du i Oslo anbefaler jeg varmt yggdrasil yogaskole. Det er ikke bare meditasjon men en del, og gir en veldig fin innføring 

Anonymkode: 0ecbb...eaf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har best erfaring med transcendental meditasjon, det er virkelig helt fantastisk. Å ta kurs i dette er veldig dyrt, men hvis du er i Oslo omegn, så kan du kontakte Miki Norge (google det), og du får det til sterkt redusert pris. 

Anonymkode: 79148...71d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært meg det ved å lese litt og bruke apper som f.eks Headspace og Insight timer.

Anonymkode: 8d0ff...3f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

Appen calm er også bra. Ikke akkurat kurs, men guida meditasjoner som er effektive 

Anonymkode: 0ecbb...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...