AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hei, jeg har lenge ønsket å bli en roligere person og ønsker derfor å begynne med meditasjon, men sliter litt med å finne ut hvor jeg skal begynne. Det finnes jo tusenvis av kurs hvis man øsker, men mye er litt "ymse" og ønsker å finne en seriøs aktør, ikke bare en selverklært ekspert som driver et enkeltmannsforetak. har noen tips hvor jeg kan begynne, eventuelt gode erfaringer fra noen som driver seriøst? Anonymkode: cfbb6...723
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei, jeg har lenge ønsket å bli en roligere person og ønsker derfor å begynne med meditasjon, men sliter litt med å finne ut hvor jeg skal begynne. Det finnes jo tusenvis av kurs hvis man øsker, men mye er litt "ymse" og ønsker å finne en seriøs aktør, ikke bare en selverklært ekspert som driver et enkeltmannsforetak. har noen tips hvor jeg kan begynne, eventuelt gode erfaringer fra noen som driver seriøst? Anonymkode: cfbb6...723 Bor du i Oslo anbefaler jeg varmt yggdrasil yogaskole. Det er ikke bare meditasjon men en del, og gir en veldig fin innføring Anonymkode: 0ecbb...eaf
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har best erfaring med transcendental meditasjon, det er virkelig helt fantastisk. Å ta kurs i dette er veldig dyrt, men hvis du er i Oslo omegn, så kan du kontakte Miki Norge (google det), og du får det til sterkt redusert pris. Anonymkode: 79148...71d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har lært meg det ved å lese litt og bruke apper som f.eks Headspace og Insight timer. Anonymkode: 8d0ff...3f5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har lenge ønsket å bli en roligere person og ønsker derfor å begynne med meditasjon, men sliter litt med å finne ut hvor jeg skal begynne. Det finnes jo tusenvis av kurs hvis man øsker, men mye er litt "ymse" og ønsker å finne en seriøs aktør, ikke bare en selverklært ekspert som driver et enkeltmannsforetak. har noen tips hvor jeg kan begynne, eventuelt gode erfaringer fra noen som driver seriøst? Anonymkode: cfbb6...723 Appen calm er også bra. Ikke akkurat kurs, men guida meditasjoner som er effektive Anonymkode: 0ecbb...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå