Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det ikke. Det er ikke direkte vondt, men det er kjedelig og jeg liker ikke geléen. 

AnonymBruker
Skrevet

Spiste det én gang da jeg var liten for jeg ble tvunget av mine besteforeldre. Jeg spydde over hele bordet :) 

Anonymkode: d8c0c...3fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er så godt. Lager heller rekesmørbrød.

Anonymkode: 72f0a...d4c

Skrevet (endret)

Tusen takk for mange gode kabaret-innspill!

Jeg er for tiden på suppedietten og vurderer å lage derfor å lage det som en smoothie, altså å hive alle ingrediensene oppi en blender og drikke det. Tror dere dette smaker godt?

TS

Endret av Fjord
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er i din kabaret, men en typisk kabaret inneholder fiskepudding, reker, hardkokt egg og grønnsaker som erter, gulrøtter og mais. Jeg har vanskelig for å se for meg at dette vil gi en smakfull smoothie. Da hadde jeg heller droppet aspiken og laget suppe av resten. F.eks. kokt grønnsakene i en klar buljong og smaksatt med urter, hatt i fiskepudding i terninger og reker og servert toppet med hardkokt egg. :)

• Liker 1
Skrevet
Fjord skrev (4 timer siden):

Tusen takk for mange gode kabaret-innspill!

Jeg er for tiden på suppedietten og vurderer å lage derfor å lage det som en smoothie, altså å hive alle ingrediensene oppi en blender og drikke det. Tror dere dette smaker godt?

TS

Nei:overrasket:

Skrevet

For å være helt ærlig har jeg aldri smakt det. Det ser ut som marerittmat og jeg tør ikke.

AnonymBruker
Skrevet

ELSKER det! Spiser kun når mamma har laget, så noen få ganger i året. Pleier å gha en tjukk skive på brødskkve, ha på majones og sitrondråper. Nydelig! 

Anonymkode: 434f4...1a4

Skrevet

Det er ikke vondt, men heller ikke spesielt godt. Konsistensen ødelegger også mye. Har ikke spist det på mange år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...