Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som faktisk liker matretten Kabaret? Hvis ja, hvor ofte spiser du det?

Hilsen nysgjerrig

Skrevet

Ja. 
Ca 4 ganger i året. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er godt ja. Spiser det 2-3 ganger i året kanskje.

Anonymkode: e333d...86a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det. Spiser det ikke så veldig ofte, men det skal jeg jammen lage til helga. Takk for påminnelsen.

Anonymkode: 676ea...3dc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk det servert for et par uker siden, da hadde jeg ikke spist det på mange år. 15-åring niese var fascinert - Er det gele? - men spiste med god appetitt. Det er godt, men sjelden noe jeg aktivt velger.

Endret av Daria
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det verste jeg kan få servert

Anonymkode: 7a264...f47

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg liker det. Spiser det ikke så veldig ofte, men det skal jeg jammen lage til helga. Takk for påminnelsen.

Anonymkode: 676ea...3dc

Bare hyggelig.

Skrevet

Dere som liker det, hva pleier dere ha oppi?

Skrevet
Fjord skrev (Akkurat nå):

Dere som liker det, hva pleier dere ha oppi?

Mamma lager med kokt egg, reker, amerikansk blanding og fiskepudding.

Jeg kjøper i porsjonsstørrelse på fin butikk i Oslo og den er veldig fancy og full av fyll. Og til og med sitronskvis i tror jeg. Fyll er reker, krepsehaler,og noe gressløk eller dill😁

• Hjerte 1
Skrevet

Moren min lager kabaret med fisk, fiskepudding, reker, kokt egg, erter, kokte gulrøtter, asparges og aspic. Serveres med hjemmebakte rundstykker og en dressing av rømme og majones med litt krydder. Smaker helt glimrende.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, spiser det stort sett bare i jula (i familieselskap)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er godt hvis det er laget av gode råvarer. Altså hvis det er uten ting som hermetiske asparges, reker i lake og overkokt amerikansk blanding. :) 

Anonymkode: adb1f...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Det er blodharry og smaker død. Jeg kan ikke komme på noe som er mer harry enn kabaret, faktisk. 

Anonymkode: 17b20...bc9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kabaret er nydelig, jeg lager det til høytider og andre spesielle anledninger. Ikke alle i familien liker det, men noen gjør det. Lager alltid rekekabaret. Lett og god mat f.eks i jula når det er mye fet mat. 

Anonymkode: 6b0b5...71a

Skrevet

Det sklir ned om jeg spise det, men det er aldri noe jeg velger selv. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 16.3.2023 den 14.40):

Mamma lager med kokt egg, reker, amerikansk blanding og fiskepudding.

Jeg kjøper i porsjonsstørrelse på fin butikk i Oslo og den er veldig fancy og full av fyll. Og til og med sitronskvis i tror jeg. Fyll er reker, krepsehaler,og noe gressløk eller dill😁

Hvilken butikk? 

Anonymkode: 3a203...150

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilken butikk? 

Anonymkode: 3a203...150

Jacobs på Holtet, Nordstrand i Oslo.

Skrevet

Ja, liker mammas kabaret. Hun lager med reker, fløtepudding, hardkokte egg og erter. Spiste det sist gang jeg var hjemme på 17. mai (mener det er fem år siden).

Har prøvd butikkjøpt et par ganger, men det har ikke vært suksess. Det er mest aspik og hermetiske grønnsaker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eeeeelsker det! Mamma pleier å lage det til meg hver jul, jeg er den eneste som spiser det😁 

Anonymkode: c2034...ec6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Mannen min elsker det og forsyner seg alltid av det hvis det er "retrokoldtbord". Jeg står over selv. Ikke fordi jeg synes det er fælt, men fordi det ofte er veldig mye annet jeg liker bedre på disse koldtbordene. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...