Gå til innhold

Vet du selv at du er sexavhengig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ut av et 11 år langt forhold med ekstremt mye sex .

I begynnelsen/første månedene knullet vi inntil 35 ganger i uken og etter det flere ganger daglig/ ukentlig.

Jeg var forelsket og hadde fantastisk god sexkjemi med han.

Det ble mye sex i årene som gikk, men mer av at hadde tok seg til rette og krevde sex og jeg ble med på mye pliktsex.

I alle årene flørtet han med damer og hadde litt sex bak ryggen min, selv om han hver dag ga utrykk for at han var fornøyd med meg.

Nå når alt er avslørt siste han at sugen etter sex og oppmerksomhet begynte da han ble sammen med meg og oppdaget hvor godt sex er.

Han ville bare ha mer og mer og ble aldri fornøyd.

Han hadde også spontant sex uten kondom med ukjente damer, og risikerte derfor sin egen og min helse kun for å få sex.

Han sier nå han var helt hektet og løy og løy for å få til samvær med andre damer enn meg.

Har du vært/er et sånn?

Anonymkode: b6026...e73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du vært/er et sånn?

Ekstremt få har vært sånn. Det er patologisk.

Anonymkode: da5c5...36c

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tull.

Anonymkode: 54902...a50

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er bare tull.

Anonymkode: 54902...a50

Hva er tull?

Min ex går til psykolog pga sexavhengighet/ personlighetsforstyrrelse

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har vært og er sånn, men jeg har aldri vært utro mot noen eller presset noen til sex. Derimot har det blitt utrolig mange sexpartnere og ubeskyttet sex, dessverre. Jeg klarer ikke å stoppe det, fordi sexlysten er så voldsom.

Anonymkode: 6c303...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, jeg har vært og er sånn, men jeg har aldri vært utro mot noen eller presset noen til sex. Derimot har det blitt utrolig mange sexpartnere og ubeskyttet sex, dessverre. Jeg klarer ikke å stoppe det, fordi sexlysten er så voldsom.

Hvorfor sex uten kondom? Tenker du ikke på at du kan bli  smittet av alt fra klamydia til hiv, til å gjøre en dame gravid?

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor sex uten kondom? Tenker du ikke på at du kan bli  smittet av alt fra klamydia til hiv, til å gjøre en dame gravid?

Ts 

Jo, selvfølgelig tenker jeg på sånt, og jeg har vært forferdelig redd for å bli gravid eller få HIV, men selv om jeg er en fornuftig og ansvarlig dame, så forsvinner all fornuft når jeg blir kåt, og det er dessverre ofte. Da blir det viktigere å ha sex enn absolutt alt annet i mitt liv. 

Det er vanskelig å forklare hvor sterk en sånn drift kan være, dersom du ikke har vært der selv. Jeg tester meg jevnlig og snakker med sexpartnere om kjønnssykdommer. Og så har jeg brukt spiral og p-piller. Nå kan jeg ikke bli gravid lenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, selvfølgelig tenker jeg på sånt, og jeg har vært forferdelig redd for å bli gravid eller få HIV, men selv om jeg er en fornuftig og ansvarlig dame, så forsvinner all fornuft når jeg blir kåt, og det er dessverre ofte. Da blir det viktigere å ha sex enn absolutt alt annet i mitt liv. 

Det er vanskelig å forklare hvor sterk en sånn drift kan være, dersom du ikke har vært der selv. Jeg tester meg jevnlig og snakker med sexpartnere om kjønnssykdommer. Og så har jeg brukt spiral og p-piller. Nå kan jeg ikke bli gravid lenger.

Ts her.

Jeg antok automatisk at du var mann 🤭

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du edru eller full når du gjør det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du edru eller full når du gjør det?

Begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...