AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 ..Syns dere det er hyggelig? F.eks "Hun er verdens vakreste kvinne" og "Vi var helt gale etter henne som unge, hu var bare den vakreste på jorden". Hvis han i tillegg er litt sparsom med komplimenter til deg. Gjør du det samme? kommenterer du hvor kjekk den og den mannen dere ser i en film er? Anonymkode: 5e006...ddb 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Nei det er respektløst og jeg ville stilt spørsmål ved hans sosiale antenner og potensielt nedbrytende intensjon Anonymkode: fc08a...15c 12 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Min mann har aldri kommentert utseendet på noen andre kvinner enn meg (som selvsagt er vakrest i verden! -i hvertfall for ham). Anonymkode: e57a3...70a 8 2 2
Motelvibes Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Ta igjen med samme mynt. Slitsomt med sånne imbesile menn. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Jeg gidder ikke være sjalu på Samantha Fox på 80-tallet!! Anonymkode: f977a...b42 8
solflekken Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 Hadde ikke giddet det, men jeg er veldig sensitiv da så jeg tåler veldig lite. Men synes fortsatt det er respektløs for deg, med mindre han la til senere "jeg syns hun var den vakreste på jorden ... helt til jeg møtte deg"❤️
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 Han sier ikke sånn"...helt til jeg møtte deg" eller lignende. Han forteller også hvor forelsket han var i den og den da han var ung (jenter på skolen, på studiet osv) og at han syntes den og den studievenninnen var den vakreste han hadde møtt. Jeg har litt lyst til å svare med samme mynt, men da legitimerer jeg jo på en måte at vi skal fortsette å snakke sånn om andre folks utseende, og det har jeg egentlig ikke noe lyst til. Greit at jeg syns George Clooney er kjekk og siklet etter Rochard gere da jeg var ung (vi er i 50-årene, tro det eller ei), men det har jeg jo ikke noe behov for å si til ham. Anonymkode: 5e006...ddb 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han sier ikke sånn"...helt til jeg møtte deg" eller lignende. Han forteller også hvor forelsket han var i den og den da han var ung (jenter på skolen, på studiet osv) og at han syntes den og den studievenninnen var den vakreste han hadde møtt. Jeg har litt lyst til å svare med samme mynt, men da legitimerer jeg jo på en måte at vi skal fortsette å snakke sånn om andre folks utseende, og det har jeg egentlig ikke noe lyst til. Greit at jeg syns George Clooney er kjekk og siklet etter Rochard gere da jeg var ung (vi er i 50-årene, tro det eller ei), men det har jeg jo ikke noe behov for å si til ham. Anonymkode: 5e006...ddb ...(kan legge til at han har sagt at han aldri har vært forelsket i meg. Derfor sårer det når han har vært forelsket i så fryktelig mange andre. Hadde han vært forelsket i meg også, hadde jeg ikke brydd meg - vi har jo alle vært veldig forelsket i forskjellige folk opp gjennom ungdomstiden) Anonymkode: 5e006...ddb 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Skrevet 16. mars 2023 Slik bryr jeg meg ikke om, jeg bare gliser og lar han titte og kommentere. Jeg får ikke mindreverdighetskomplekser av slik, jeg er trygg på min rolle som hans kjæreste. Anonymkode: 02895...226 1
Andro Skrevet 16. mars 2023 #11 Skrevet 16. mars 2023 Det er like greit som å kommentere en pen blomst eller en solnedgang. Jeg ser også på pene damer - og menn - så det er vel ikke rart at andre gjør det samme. Mine partnere har falt for helt andre egenskaper ved meg enn at jeg ser ut som Charlize Theron eller Rhianna, og jeg har ikke noen ambisjoner om å bli hverken modell eller noe annet eksteriørbasert. Jeg tenker at man må ha noen komplekser for å føle seg selv dårlig av at andre ser bra ut. Livet er ikke en konkurranse. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #12 Skrevet 16. mars 2023 Både samboer og jeg er trygge nok på oss selv og hverandre til at vi fint kan si at vi synes en kjendis er pen. Som heteroseksuell kvinne kan jeg gjerne også påpeke at en jeg synes en kvinne jeg ser på TV er veldig pen. Men vi bruker ikke uttrykk som "verdens vakreste" og slike ting, det blir litt barnslig, synes jeg. Anonymkode: a1b53...dda 1
Gjest Automagisk Skrevet 16. mars 2023 #13 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ...(kan legge til at han har sagt at han aldri har vært forelsket i meg. Derfor sårer det når han har vært forelsket i så fryktelig mange andre. Hadde han vært forelsket i meg også, hadde jeg ikke brydd meg - vi har jo alle vært veldig forelsket i forskjellige folk opp gjennom ungdomstiden) Anonymkode: 5e006...ddb Ja er jo lett å se grunnen til at du elsker denne mannen og vil fortsette å leve med ham...
Motelvibes Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ...(kan legge til at han har sagt at han aldri har vært forelsket i meg. Derfor sårer det når han har vært forelsket i så fryktelig mange andre. Hadde han vært forelsket i meg også, hadde jeg ikke brydd meg - vi har jo alle vært veldig forelsket i forskjellige folk opp gjennom ungdomstiden) Anonymkode: 5e006...ddb Hvorfor er dere sammen om han aldri ble forelska? 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #15 Skrevet 16. mars 2023 3 minutter siden, Andro said: Det er like greit som å kommentere en pen blomst eller en solnedgang. Jeg ser også på pene damer - og menn - så det er vel ikke rart at andre gjør det samme. Mine partnere har falt for helt andre egenskaper ved meg enn at jeg ser ut som Charlize Theron eller Rhianna, og jeg har ikke noen ambisjoner om å bli hverken modell eller noe annet eksteriørbasert. Jeg tenker at man må ha noen komplekser for å føle seg selv dårlig av at andre ser bra ut. Livet er ikke en konkurranse. Jeg føler meg ikke dårlig fordi andre ser bra ut. Jeg ser også at kvinner er vakre, og setter pris på det. Føler meg overhodet ikke truet av at andre kvinner er vakre ( Men når det er ANDRE menn enn min egen kjæreste som sier at de synes JEG er verdens vakreste og herligste, mens han kun sier sånt om andre, syns jeg det er litt taktløst, på en måte. Anonymkode: 5e006...ddb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #16 Skrevet 16. mars 2023 Jeg er ikke sjalu i det hele tatt. Disse menneskene hadde ikke vært kjendiser hvis de ikke hadde et vakkert utseende. Ofte er jeg helt enig i at de er svært vakre. Mannen vet om hvem jeg syns er kjekkest også. Anonymkode: fcfcd...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #17 Skrevet 16. mars 2023 Just now, Motelvibes said: Hvorfor er dere sammen om han aldri ble forelska? Fordi JEG ble kjempeforelsket og han ikke sa dette til meg før vi hadde vært kjærester i to år og bodd sammen i ett og involvert venner og familie og planlagt å bli gamle sammen. Anonymkode: 5e006...ddb 3
Einus Skrevet 16. mars 2023 #18 Skrevet 16. mars 2023 Fjugur skrev (19 minutter siden): Ville ikke brydd meg en flekk Jeg ville heller ikke brydd meg særlig mye om jenta mi kommenterte en pen mann, men jeg vet at hun er ikke lik meg. Derfor velger jeg å la være å komme med kommentarer på den måten. Det handler om å være hyggelig og grei overfor den personen du er kjæreste med. Så sant man ikke har felles forståelse vedrørende emnet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #19 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ...(kan legge til at han har sagt at han aldri har vært forelsket i meg. Derfor sårer det når han har vært forelsket i så fryktelig mange andre. Hadde han vært forelsket i meg også, hadde jeg ikke brydd meg - vi har jo alle vært veldig forelsket i forskjellige folk opp gjennom ungdomstiden) Anonymkode: 5e006...ddb Men hvorfor er du sammen med ham? Anonymkode: e57a3...70a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #20 Skrevet 16. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvorfor er du sammen med ham? Anonymkode: e57a3...70a Som jeg skrev over: Fordi JEG ble/er kjempeforelsket, og han ikke sa til meg at han aldri hadde vært forelsket i meg før vi hadde vært kjærester i to år og bodd sammen i ett og involvert venner og familie og planlagt å bli gamle sammen. Anonymkode: 5e006...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå