AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Er det noen som har erfaring med elektrisk vippestol og som kan anbefale en? Det står egentlig mellom Tiny Love 3-1 og Beemoo Rocker, men er veldig usikker, og også åpen for andre forslag. Gullet vårt er 7 uker, og liker ikke å ligge i hverken sengen sin eller babynest, det eneste han godtar er vogn, bilstol og bæresele. Han blir veldig varm i bæreselen, så det hadde vært greit å kunne hatt han et annet sted innimellom, feks når jeg lager mat eller må ta meg en dusj. Fordelen med Tiny Love sin stol er at den kan legges helt ned, men jeg har forstått det slik at den ikke vipper, bare vibrerer. Den fra Beemoo vipper og spiller musikk, men kan ikke legges helt ned (tror jeg), så der kan han jo ikke ligge dersom han sovner. Noen som har erfaring/innspill? Anonymkode: 6c229...657
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Vi har 4 moms mamaroo 4.0 og synes den er helt fantastisk. Veldig fin de gangene baby har kveldsuro og vi trenger armene for å spise. Også helt super for dupper de gangene man har behov for ekstra hjelp da den kan legges godt bakover. Det eneste minuset er jo at det ikke er en type vippestol man bærer med seg rundt om kring. Det kan hende vi får behov for en lettere type å ha med på badet ved dusj osv, men foreløpig har vi ikke hatt det behovet. Anonymkode: 338eb...ef0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 4 moms mamaroo. Litt dyr, men kanskje du finner den på finn evt 🙂 Anonymkode: 9bfe1...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har 4 moms mamaroo 4.0 og synes den er helt fantastisk. Veldig fin de gangene baby har kveldsuro og vi trenger armene for å spise. Også helt super for dupper de gangene man har behov for ekstra hjelp da den kan legges godt bakover. Det eneste minuset er jo at det ikke er en type vippestol man bærer med seg rundt om kring. Det kan hende vi får behov for en lettere type å ha med på badet ved dusj osv, men foreløpig har vi ikke hatt det behovet. Anonymkode: 338eb...ef0 Takk for svar😊 Er den veldig tung å flytte rundt? TS Anonymkode: 6c229...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå