AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 ИНФИГА Jeg har forsøkt diverse søkemotorer og oversettere på nett, men til ingen nytte. Håper på litt hjelp herfra, for jeg er av den nysgjerrige typen. Anonymkode: 14e80...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 Pule Anonymkode: 4eda4...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Da har du Google oversetter 🙂 bruker den hver gang jeg snakker med Russere som har samme bil som meg spør når jeg har problemer med dem feks å miste blinklys rundt baut virker som det er ganske vanlig på Mitsu L200 og har fått flere steder og sjekke 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Del Skrevet 16. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Da har du Google oversetter 🙂 bruker den hver gang jeg snakker med Russere som har samme bil som meg spør når jeg har problemer med dem feks å miste blinklys rundt baut virker som det er ganske vanlig på Mitsu L200 og har fått flere steder og sjekke 🙂 Er du norsk? Anonymkode: 13834...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): ИНФИГА Jeg har forsøkt diverse søkemotorer og oversettere på nett, men til ingen nytte. Håper på litt hjelp herfra, for jeg er av den nysgjerrige typen. Anonymkode: 14e80...963 Hvorfor leser du russiske ord?? Anonymkode: 13834...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. mars 2023 #6 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du norsk? Anonymkode: 13834...c79 Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Del Skrevet 17. mars 2023 Maskinfører skrev (13 timer siden): Da har du Google oversetter 🙂 bruker den hver gang jeg snakker med Russere som har samme bil som meg spør når jeg har problemer med dem feks å miste blinklys rundt baut virker som det er ganske vanlig på Mitsu L200 og har fått flere steder og sjekke 🙂 Finner som sagt ikke svaret der; har selvsagt prøvd. Anonymkode: 14e80...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Pule Anonymkode: 4eda4...d8d Nei. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor leser du russiske ord?? Anonymkode: 13834...c79 Jeg leser en tegneserie hvor en av karakterene er russiskspråklig. Han snakker vanligvis engelsk, men her kom det altså et russisk ord jeg lurer på hva betyr. Anonymkode: 14e80...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. mars 2023 #9 Del Skrevet 17. mars 2023 Kanskje det er et navn? Google Translate oversetter det til Infiga. Når du googlet ordet får man opp diverse artikler, når man legger inn setninger fra artiklene i Google Translate gir det mening at det er navn på en slags type motor. Feks herfra: https://1sn.ru/yakutskii-spasatel-rasskazal-detyam-ob-aviamodelirovanii Peter samler en samling av avanserte droner, helikoptre, terrengkjøretøy, etc. Modellene hans er satt sammen på grunnlag av eksisterende strukturer, men den kresne Peter foredler dem og tilpasser dem til de tøffe klimatiske forholdene i Yakutia. En av disse modellene er den firehjulsdrevne INFIGA-motoren, som kjører på nitrometan med olje, hvis hastighet kan nå 60 km / t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Del Skrevet 17. mars 2023 Nei, det gir dessverre ingen mening ut fra sammenhengen. Men takk for svar. Anonymkode: 14e80...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Del Skrevet 17. mars 2023 Chat GPT sier: The word "ИНФИГА" is not a common Russian word, and it does not have a widely recognized meaning in the Russian language. It is possible that this word is a rare or outdated word or a regional dialect term that is not commonly used. Without additional context or information, it is difficult to determine the specific meaning or origin of the word "ИНФИГА" in Russian. Anonymkode: e7a13...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. mars 2023 #12 Del Skrevet 17. mars 2023 Det betyr pule, инфига себе, pul deg sjøl, fuck yourself. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #13 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg fant svaret, og nei, det betyr ikke pule. Det ville overhodet ikke gi mening i den sammenhengen det ble sagt, og vedkommende ville heller ikke ha brukt et slikt uttrykk. Her er svaret, for den som er nysgjerrig. Sitat Ни фига себе or нифигасе is a general exclamation of amazement, good or bad. When you get to the clinic for the booster shot and can’t get in the door for all the people, you say: Ни фига себе очередь! (Cripes, will you look at that line!) When someone tells you they stood in line for five hours to get a booster shot, you can reply: Нифигасе! (Holy crap!) Anonymkode: 14e80...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå