AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg har alltid kjøpt jeans i størrelse L og 44, for eksempel. Nå kunne jeg imidlertid tenkt meg et par Levi's eller andre typer jeans, men de bruker en helt annen måte å angi størrelser på, med 34/32 osv. Jeg skjønner overhodet ingenting 😅 Må jeg bare fysisk i butikk og prøve meg fram, eller er det mulig å skjønne størrelsene uten at jeg må famle i blinde? Anonymkode: 6e6f3...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 De fleste jeans produsenter oppgir størrelse i tommer, på nettsider til merket eller i nettbutikken står det som oftest en størrelsesguide Anonymkode: 7d7a6...f7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid kjøpt jeans i størrelse L og 44, for eksempel. Nå kunne jeg imidlertid tenkt meg et par Levi's eller andre typer jeans, men de bruker en helt annen måte å angi størrelser på, med 34/32 osv. Jeg skjønner overhodet ingenting 😅 Må jeg bare fysisk i butikk og prøve meg fram, eller er det mulig å skjønne størrelsene uten at jeg må famle i blinde? Anonymkode: 6e6f3...829 Det første målet er livvidden i tommer, det andre er innerbenslengde i tommer. str. 44 tilsvarer vel 34 tommer i livvidde, som tilsvarer 87,6-88,9 cm (i følge str. tabellen hos Levi's). Anonymkode: a4186...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Del Skrevet 16. mars 2023 Det første tallet er livvidden, det andre tallet er lengden. Så bruker du størrelsestabellen til å finne ut hvilken vidde og lengde du skal ha Anonymkode: 4bf3e...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Del Skrevet 16. mars 2023 Tusen takk for svar ❤️ Ser ut som jeg er for tjukk for Levi's uansett 😅 Maks 34 i livvidde og "små i størrelsen" sier jo sitt. Anonymkode: 6e6f3...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 16. mars 2023 #6 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk for svar ❤️ Ser ut som jeg er for tjukk for Levi's uansett 😅 Maks 34 i livvidde og "små i størrelsen" sier jo sitt. Anonymkode: 6e6f3...829 de har plus size også, og enkelte modeller er mindre i størrelsen enn andre. min erfaring er at 501 pleier å være litt mindre, for eksempel, mens ribeye litt større/vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Del Skrevet 16. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar ❤️ Ser ut som jeg er for tjukk for Levi's uansett 😅 Maks 34 i livvidde og "små i størrelsen" sier jo sitt. Anonymkode: 6e6f3...829 Levis har veldig store størrelser, mye større enn 34 tommer, men 34 tommer er jo som L/XL? Så vil tro det passer til deg. Ellers så har de plus sizse, ser her på Zalando: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans/levis-plus/ Anonymkode: f5b4a...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Levis har veldig store størrelser, mye større enn 34 tommer, men 34 tommer er jo som L/XL? Så vil tro det passer til deg. Ellers så har de plus sizse, ser her på Zalando: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans/levis-plus/ Anonymkode: f5b4a...bc3 Ja, tenkte mest på om de var små i størrelsen, leste om noen som måtte to størrelser opp på en modell. Da vil jo 34 være alt for smått. Irriterende å være normalvektig og måtte ty til "plus size", men det er en helt annen diskusjon 😄 Takker for svar 😊❤️ Anonymkode: 6e6f3...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Del Skrevet 16. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, tenkte mest på om de var små i størrelsen, leste om noen som måtte to størrelser opp på en modell. Da vil jo 34 være alt for smått. Irriterende å være normalvektig og måtte ty til "plus size", men det er en helt annen diskusjon 😄 Takker for svar 😊❤️ Anonymkode: 6e6f3...829 Det varierer veldig fra modell til modell og også på forskjellige farger på samme modell og de er små eller store i størrelsen. Anbefaler deg bare å prøve litt forskjellige modeller og farger. Anbefaler også Lee, de modellene med strecth er er veldig store i størrelsen har måttet gå ned 2-3 størrelser i strech modeller kontra de i 100% bomull Anonymkode: f5b4a...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå